Limited
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 PimPamPomme~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

PimPamPomme~ Empty
BerichtOnderwerp: PimPamPomme~   PimPamPomme~ Icon_minitimedo mei 31, 2012 5:21 am

Alóha!

Omdat iemand de eerste moet zijn met de voorsteltopics ... Dan doe ik het maar. :]
Nouhou, ik ben dus Pomme, ik woon in het zuiden van het koude kikkerlandje. Verder ben ik 17 jaar en word ik op 4 juli 18. (ugh, oud.) Nou mijn hobby's zijn: Paardrijden, nietsen, luieren, uitslapen,... Ohja en dan ook nog hardlopen, rpg-en, lezen, schrijven. En ga zo maar door. 2 woorden die mij omschrijven zijn: Lui en verwend. Dit omdat ik vaak niets aan het doen ben en achter de pc ben weg aan het dromen en verwend omdat mijn vader mijn paardje betaal terwijl ik helemaal niet werk ofzo.

Over dat paardje, naja ik heb dus een eigen paard zijn naam is Utopia. Naast een paard heb ik ook 2 honden en 2 katten. Momenteel zit ik in m'n examenjaar Havo waar ik hopelijk dit jaar wel slaag. (vorig jaar ben ik blijven zitten, door een van mijn alles-beschrijvende woorden.)

Uh.. wat moet ik nog meer kwijt? Oh! Nou omdat ik nu aan het eten ben; mijn favo eten is, waarschijnlijk tortilla's, of broodjes gezond, of (heel typisch) friet en andere vette zooi. Ik háát pasta's en bami en nasi en alles van dat soort. Um verder, mijn lievelingskleur is wit of ivoor. Mijn lievelingsdier is waarschijnlijk een paard, maar omdat dat zo simpel is; een capibara. (Jawel een oversized hamster!)
Hmm, nog vragen!?

Nee?
Dan ist goed~
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Admin || Docent geschiedenis
Nathan


Aantal berichten : 172
Punten : 199
Leeftijd : 31
Woonplaats : My laptop

Character
Naam: Nathan Gardner
Leeftijd: 36
Aandoening: Alcoholisme

PimPamPomme~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: PimPamPomme~   PimPamPomme~ Icon_minitimedo mei 31, 2012 5:26 am

(Ik ga net doen of ik je niet ken~)

Olá~~ Very Happy And welcome~ <3

(En je mag niet klagen, je mag pas zeggen dat je oud wordt zodra je 'tig' achter je naam hebt staan. ¬¬)
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

PimPamPomme~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: PimPamPomme~   PimPamPomme~ Icon_minitimedo mei 31, 2012 5:34 am

Hahaha :3

Yaa ik ken jou ook niet, en hoi!
Omdat jij nog geen voorsteltopic hebt weet ik totaal niet wie je bent.

En over de leeftijd heb je gelijk.. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Luhan

Luhan


Aantal berichten : 43
Punten : 51
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your closet

PimPamPomme~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: PimPamPomme~   PimPamPomme~ Icon_minitimedo mei 31, 2012 11:33 am

hulloo!

je hebt veel huisdieren, ik heb er like 0.. :< maar ben je trouwens een vroege leerling? ;O ik ben bijna 17 en jij bent 17
en doet al examen. Anyway leuk dat je eigen paard hebt, wilde ik vroeger ook, helaas verwend mijn pa mij niet zo..
(nou eigenlijk wel, maarja x3) Uhmm even denken..

favoriete land?
welke landen ben je allemaal geweest?
waaaaaarom lust je geen pasta enzo? D;
favoriete film(s)?

tsjaa dat wasset~ ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

PimPamPomme~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: PimPamPomme~   PimPamPomme~ Icon_minitimedo mei 31, 2012 12:06 pm

Ghehe, huisdieren zijn leuk :3

Um, ik ben zelfs een jaar blijven zitten, maar ik word over een maand ook 18 hé.
Favoland is waarschijnlijk Zuid Korea.. Hoe kitsch.
Ik ben in Frankrijk, Belgie,Nederland,Duitsland, Hongarije, Engeland, Luxemburg, Oostenrijk, geweest. Niet echt ver dus..

Ik lust geen pasta omdat ik die deegdingen er in niet lekker vind. Saus etc lust ik wel, maar dat deeg-ish er in niet. >.<
Mijn favo film... zeer moeilijk. té moeilijk? War Horse, Star wars, Lord of the Rings vind ik allemaal goede films. Maar zeker weten nog een heleboel meer. Maar dat is een te lange lijst gewoon. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





PimPamPomme~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: PimPamPomme~   PimPamPomme~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
PimPamPomme~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Limited :: OFF TOPIC :: WHO ARE YOU?-
Ga naar: