Limited
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Afwezigheidstopic

Ga naar beneden 
+2
Scarlett
Nathan
6 plaatsers
AuteurBericht
Nathan
Admin || Docent geschiedenis
Nathan


Aantal berichten : 172
Punten : 199
Leeftijd : 31
Woonplaats : My laptop

Character
Naam: Nathan Gardner
Leeftijd: 36
Aandoening: Alcoholisme

Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitimema jun 04, 2012 9:06 pm

Hieronder kun je aangeven wanneer je voor korte tijd afwezig bent. Mocht je toevallig weten voor hoe lang je afwezig/minder actief bent, kun je dat hieronder ook aangeven, dan kunnen mensen daar rekening mee houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Admin || Docent geschiedenis
Nathan


Aantal berichten : 172
Punten : 199
Leeftijd : 31
Woonplaats : My laptop

Character
Naam: Nathan Gardner
Leeftijd: 36
Aandoening: Alcoholisme

Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitimema jun 04, 2012 9:09 pm

Dan kan ik meteen beginnen :') Ik ben tot de 29e juni waarschijnlijk wat minder actief door mijn tentamens.
!@#$#@!@#$%^&*(*&^%$#@! uni. i hate you
Ik zal zeker elke dag wel even langs proberen te wippen, maar antwoorden gaat misschien iets langer duren. :[
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett
Psycholoog
Scarlett


Aantal berichten : 18
Punten : 24
Woonplaats : Meeeh.

Character
Naam: Scarlett Natasha Holmes
Leeftijd: 23
Aandoening: -

Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitimezo jun 17, 2012 8:03 am

Okay, ook maar berichtje plaatsen.
Volgende week/morgen is mijn proefwerkweek, dus online ga ik níet komen. Als ik wel on kom, is het niet om te posten en moeten jullie me weer naar mijn leerwerk ksshhten. Ik heb goede cijfers nodig of ik sta twee onvoldoendes D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 53
Punten : 57
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem

Character
Naam: Rue Talisker
Leeftijd: 17 jaar
Aandoening: -

Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitimezo jun 17, 2012 8:29 am

Vanochtend flipte mijn laptop opeens en wilt hij niet opstarten dus ben nu bijna helemaal pcloos mag wel af en toe op die van mijn zus maar ik wil er geen misbruik van maken miss af en toe om een post te maken me Rue maar niet veel meer dus voor onbepaalde tijd ben ik like weinig op de rpg zelf wel af en toe op msn geld alleen voor Rue^^

xxx Nien C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan

Evan


Aantal berichten : 43
Punten : 47
Leeftijd : 28
Woonplaats : Stop stalking me o-o

Character
Naam: Evan Maxwell Butterfield
Leeftijd: 11
Aandoening: Faalangst, haptefobie, claustrofobie, anginofobie, achluofobie, merinthofobie, triskaidekafobie

Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitimevr jun 22, 2012 2:43 am

Okay, ik heb maandag nog twee SE's die ik ga herkansen en waarvoor ik dus nog even moet ownen. Dus dit weekend niet veel online en wss weinig tijd om te posten. Maar daarna grotendeels vakantie, dus yay (:
XX~~Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Luhan

Luhan


Aantal berichten : 43
Punten : 51
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your closet

Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:52 am

ik ben van 30 juni tot 4 augustus op vakantie :33
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyte

Joyte


Aantal berichten : 18
Punten : 22
Leeftijd : 29
Woonplaats : op aarden

Character
Naam: Joyte Imano
Leeftijd: 15
Aandoening: zit aan de drugs. enkelen gedrags problemen. hij doet ALLES om aan geld te komen voor zijn verslaving. Is depressief

Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitimeza jun 30, 2012 2:32 am

eind julie tot begin agustus ben ik weg ga camperen! whoo voor het eerst alleen word awesome!
Naja laptop en zo gaan nie mee dus daarom meld ik het als iemand nog gaat reageren op Joyte (Hoop dat het snel gebeurd) Dan weten ze het ^^

greets!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 53
Punten : 57
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem

Character
Naam: Rue Talisker
Leeftijd: 17 jaar
Aandoening: -

Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitimezo jul 01, 2012 8:46 am

Ik vertrek morgen ochtend richting België C; dus kan denk ik de komende vier dagen niet posten. Donderdag ga ik weer richting huis dus miss ben ik er dan 's avonds maar not sure ^_ ^

xx Nien geld alleen voor Rue <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Admin || Docent geschiedenis
Nathan


Aantal berichten : 172
Punten : 199
Leeftijd : 31
Woonplaats : My laptop

Character
Naam: Nathan Gardner
Leeftijd: 36
Aandoening: Alcoholisme

Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitimevr aug 03, 2012 3:51 am

Ik ben tot en met 25 augustus niet online, dit in verband met vakantie en dagtripjes etc. =]

Dit geldt voor Nathan, Yuichi, Colin, en Ian~

Greets, Celeste
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afwezigheidstopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Limited :: GENERAL :: ANNOUNCEMENT-
Ga naar: