Limited
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 let's make history

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Luhan

Luhan


Aantal berichten : 43
Punten : 51
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your closet

let's make history Empty
BerichtOnderwerp: let's make history   let's make history Icon_minitimewo jun 06, 2012 4:03 am

xiao luhan
Kee dit is Luhan, een patiënt. Hij heeft een dwangneurose en checkt wel vijftig keer of hij een deur heeft gesloten of niet. Erg irritant en zinloos vinden de meesten. Alles ruimt hij gelijk op, een cleanfreak dus. En hij heeft PTSS, dus hij hallucineert regelmatig. Hij zit zo’n twee maanden in de inrichting. Voor zijn aandoeningen krijgt hij gedragstherapie en medicijnen.

Luhan is een schat van een jongen, hij zal geen vlieg kwaad doen. Maar zijn perfectionistische karakter jaagt de meeste mensen weg. Alles moet gaan zoals hij wil of zoals het moet gaan. Hij is geboren in China, maar verhuisde naar Engeland. Groeide daar op en ging uiteindleijk nog eens naar Amerika toe en kwam hier terecht. Hier nog de app van Luhan :]]

Veel goede vrienden heeft Luhan waarschijnlijk niet. Hij stelt namelijk hoge eisen aan zijn vrienden en omdat hij ook nog eens bang is om in de steek gelaten te worden laat hij niet veel mensen toe. Natuurlijk snakt hij wel naar goede vrienden die hem begrijpen, aangezien hij verder niemand heeft hier. Misschien dat hij wel een redelijk goede band heeft met een van de werknemers of andere patiënten op het institute.

Er zullen altijd wel mensen zijn die Luhan niet mogen. Alleen kan ik niet zo snel iets bedenken. Maar vijanden zijn ook welkom. :]

Liefde, een woord die niet echt duidelijk voor Luhan is. Hij heeft nooit echt liefde gekend, nooit van zijn familie. One night stands zal hij niet hebben. Hij vindt seks maar naar, zo heeft hij het altijd ervaren wanneer zijn vader met een nieuwe vrouw thuis kwam. Bovendien werd hij in het verleden regelmatig verkracht door zijn vader, lichamelijk contact stelt hij dan niet echt op prijs. Maar op zich crushes zou wel kunnen, ookal heeft hij het zelf waarschijnlijk niet door dat hij een crush heeft, omdat hij niet weet hoe het is om iemand leuk te vinden. :3

Alles is welkom denk ik :]]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue

Rue


Aantal berichten : 53
Punten : 57
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gorinchem

Character
Naam: Rue Talisker
Leeftijd: 17 jaar
Aandoening: -

let's make history Empty
BerichtOnderwerp: Re: let's make history   let's make history Icon_minitimewo jun 06, 2012 4:22 am

Rue zit in de inrichting zonder reden, maar ze wilt graag het beste er van maken. Ze zou best vrienden kunnen worden met iemand die moeite heeft met dingen als liefde en dwangneurose. Ze is geduldig en zorgzaam tegenover andere, dus zal ze Luhan met veel geduld te woord kunnen staan en hem misschien steunen in zijn behandelingen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Luhan

Luhan


Aantal berichten : 43
Punten : 51
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your closet

let's make history Empty
BerichtOnderwerp: Re: let's make history   let's make history Icon_minitimewo jun 06, 2012 7:55 pm

aww, Rue klinkt heel lief, ik vind het prima!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonghyun

Jonghyun


Aantal berichten : 22
Punten : 28
Leeftijd : 29
Woonplaats : Derpstein.

Character
Naam: Kim Jonghyun // JR
Leeftijd: 17 ~
Aandoening: Narcistische persoonlijkheidsstoornis [NPS]

let's make history Empty
BerichtOnderwerp: Re: let's make history   let's make history Icon_minitimema jun 11, 2012 12:25 am

Toen ik Luhan zag moest ik eigenlijk gewoon al reageren x33
But ik ben net hier gejoined en moest gewoon een Hyuna en een Kai aanmaken xdd

So ik heb een van hen in de aanbieding c:
Hyuna heb ik nog niet echt plannen mee maar Jongin leidt aan Schizofrenie.
Wat hem enerzijds een hele lieve en zorgzame jongen maakt.
Zijn alter ego, Kai, is echter alles behalve lief.

Ze worden beiden nog voorgesteld dus hopelijk heb je daar wat meer aan dan mijn gederp hier x33

Well ik hoor wel of je het wat zou vinden n_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Luhan

Luhan


Aantal berichten : 43
Punten : 51
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your closet

let's make history Empty
BerichtOnderwerp: Re: let's make history   let's make history Icon_minitimema jun 11, 2012 3:47 am

Jaaaaaa Kaii~~!! Ghehe~

Ik vind het prima hoor, ik zal wel eerst even wachten tot je ze hebt aangemaakt dan ga ik iets bedenken :33
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





let's make history Empty
BerichtOnderwerp: Re: let's make history   let's make history Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
let's make history
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Limited :: IN TOPIC :: STORYLINE-
Ga naar: