[GAME] GIF spel
+17 Felix
Evan
J
Colin
Henry
Jonghun
Jongin
Gayoon
Matthew.
Alexander
Melanie.
Ylenia
Morrigan
Nathan
Robin
Luhan
Yuji
21 plaatsers
Auteur Bericht Yuji Admin
Aantal berichten : 111Punten : 1Leeftijd : 32Woonplaats : The ShireCharacter Naam : Yuji Sakurai Leeftijd : 18 jaar Aandoening : Dissociative Identity Disorder Onderwerp: [GAME] GIF spel do mei 31, 2012 4:32 am GIF spel De bedoeling van het GIF spel is heel gemakkelijk. Iemand zegt een stelling. Bijvoorbeeld: ''Je krijgt je favoriete eten voorgeschoteld, maar ziet dat het helemaal beschimmeld is.'' . Het is de bedoeling dat het persoon wat hierop antwoord zijn reactie op de stelling weergeeft door middel van een GIF plaatje; een bewegend plaatje dus. Daarna kan dit persoon een nieuwe stelling verzinnen. Ik begin.Je krijgt je brief dat je toegelaten bent tot Zweinstein!
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Luhan
Aantal berichten : 43Punten : 51Leeftijd : 29Woonplaats : in your closet Robin
Aantal berichten : 29Punten : 35Leeftijd : 28Woonplaats : UtrechtCharacter Naam : Leeftijd : Aandoening : Yuji Admin
Aantal berichten : 111Punten : 1Leeftijd : 32Woonplaats : The ShireCharacter Naam : Yuji Sakurai Leeftijd : 18 jaar Aandoening : Dissociative Identity Disorder Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel do mei 31, 2012 12:38 pm Yup~
De wereld vergaat morgen!!
Robin
Aantal berichten : 29Punten : 35Leeftijd : 28Woonplaats : UtrechtCharacter Naam : Leeftijd : Aandoening : Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel do mei 31, 2012 1:51 pm de ijscar rijd voor je neus weg en je hebt echt zin in dat ijsje..
Nathan Admin || Docent geschiedenis
Aantal berichten : 172Punten : 199Leeftijd : 32Woonplaats : My laptopCharacter Naam : Nathan Gardner Leeftijd : 36 Aandoening : Alcoholisme Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel do mei 31, 2012 8:58 pm Je ontmoet je favoriete celebrity~
Yuji Admin
Aantal berichten : 111Punten : 1Leeftijd : 32Woonplaats : The ShireCharacter Naam : Yuji Sakurai Leeftijd : 18 jaar Aandoening : Dissociative Identity Disorder Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel vr jun 01, 2012 9:31 am Van binnen
Van buiten
Het laatste stukje van jouw lievelings taart die speciaal voor jou was bewaard blijkt plots opgegeten te zijn!
Aantal berichten : 172Punten : 199Leeftijd : 32Woonplaats : My laptopCharacter Naam : Nathan Gardner Leeftijd : 36 Aandoening : Alcoholisme Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel vr jun 01, 2012 10:57 am Van
naar
en dan
aka Celeste wil haar gifs showen. :] Je loopt je keuken binnen, waar een vreemde staat te koken. (idk ignore me)
Yuji Admin
Aantal berichten : 111Punten : 1Leeftijd : 32Woonplaats : The ShireCharacter Naam : Yuji Sakurai Leeftijd : 18 jaar Aandoening : Dissociative Identity Disorder Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel zo jun 03, 2012 5:49 am Je hebt net een lang en goed RPG-berichtje geschreven; als plots je PC uitvalt.
Aantal berichten : 172Punten : 199Leeftijd : 32Woonplaats : My laptopCharacter Naam : Nathan Gardner Leeftijd : 36 Aandoening : Alcoholisme Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel zo jun 03, 2012 5:54 am Je wordt wakker gemaakt door je vader/moeder met de mededeling dat je een reis naar de VS hebt gewonnnen.
Luhan
Aantal berichten : 43Punten : 51Leeftijd : 29Woonplaats : in your closet Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel zo jun 03, 2012 8:21 am iemand gaat op zijn bek recht voor je neus
Yuji Admin
Aantal berichten : 111Punten : 1Leeftijd : 32Woonplaats : The ShireCharacter Naam : Yuji Sakurai Leeftijd : 18 jaar Aandoening : Dissociative Identity Disorder Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel zo jun 03, 2012 10:00 am Jij bent dat persoon wat zojuist vlak voor iemands neus op zijn bek is gegaan~
Aantal berichten : 172Punten : 199Leeftijd : 32Woonplaats : My laptopCharacter Naam : Nathan Gardner Leeftijd : 36 Aandoening : Alcoholisme Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel zo jun 03, 2012 10:17 am Je vindt €50 op straat~
Morrigan
Aantal berichten : 11Punten : 15Character Naam : Morrigan Leeftijd : 22 Aandoening : Oncontroleerbare agressie Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel zo jun 03, 2012 10:19 am Je wilt er een ijsje mee kopen maar word bedreigt door anderen
Ylenia
Aantal berichten : 15Punten : 23Leeftijd : 32Character Naam : Ylenia Leeftijd : 21 Aandoening : Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel zo jun 03, 2012 9:28 pm FIRST
AND THEN ..
Je kleine zusje/broertje heeft je favoriete poster gescheurd *lol*
Morrigan
Aantal berichten : 11Punten : 15Character Naam : Morrigan Leeftijd : 22 Aandoening : Oncontroleerbare agressie Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel ma jun 04, 2012 7:03 am First
Wat doe je daarna als je dat ontdekt hebt?
Melanie.
Aantal berichten : 15Punten : 19Character Naam : Melanie Sandler Leeftijd : 17 Aandoening : Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel ma jun 04, 2012 7:23 am -
Je crush kust je uit het niets.
Robin
Aantal berichten : 29Punten : 35Leeftijd : 28Woonplaats : UtrechtCharacter Naam : Leeftijd : Aandoening : Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel ma jun 04, 2012 8:39 am je crush is vreemdgegaan met je beste vriendin.
Aantal berichten : 172Punten : 199Leeftijd : 32Woonplaats : My laptopCharacter Naam : Nathan Gardner Leeftijd : 36 Aandoening : Alcoholisme Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel di jun 05, 2012 1:19 am and
Je hele leuke buurjongen staat ineens voor de deur om een kopje suiker te vragen.
Robin
Aantal berichten : 29Punten : 35Leeftijd : 28Woonplaats : UtrechtCharacter Naam : Leeftijd : Aandoening : Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel di jun 05, 2012 3:26 am je haalt een 4 voor een hele belangrijke toets en nu moet je het je ouders gaan vertellen...
Morrigan
Aantal berichten : 11Punten : 15Character Naam : Morrigan Leeftijd : 22 Aandoening : Oncontroleerbare agressie Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel di jun 05, 2012 4:26 am Wat zullen ze zeggen van je reactie?
Alexander Psychiater
Aantal berichten : 29Punten : 33Leeftijd : 30Woonplaats : Neverland~Character Naam : Alexander Leeftijd : 23 Aandoening : Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel di jun 05, 2012 4:33 am Je reactie nadat je in hondenpoep bent gaan staan.
Yuji Admin
Aantal berichten : 111Punten : 1Leeftijd : 32Woonplaats : The ShireCharacter Naam : Yuji Sakurai Leeftijd : 18 jaar Aandoening : Dissociative Identity Disorder Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel wo jun 06, 2012 6:58 am Jij mag de vriendin/vrouw/liefde spelen in een film met je favoriete acteur!
Matthew.
Aantal berichten : 16Punten : 18Leeftijd : 29Woonplaats : In the TARDIS~!Character Naam : Matthew [Matt] Smith Leeftijd : 27 Jaar Aandoening : Schizofrenie Gayoon Huisarts
Aantal berichten : 11Punten : 15 Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel vr jun 08, 2012 9:42 am eerst
en dan..
je bent aan het dagdromen en opeens vraagt de leraar aan je wat het antwoord is op een onmogelijke wiskunde vraag
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: [GAME] GIF spel
[GAME] GIF spel