Alóha!
Omdat iemand de eerste moet zijn met de voorsteltopics ... Dan doe ik het maar. :]
Nouhou, ik ben dus Pomme, ik woon in het zuiden van het koude kikkerlandje. Verder ben ik 17 jaar en word ik op 4 juli 18. (ugh, oud.) Nou mijn hobby's zijn: Paardrijden, nietsen, luieren, uitslapen,... Ohja en dan ook nog hardlopen, rpg-en, lezen, schrijven. En ga zo maar door. 2 woorden die mij omschrijven zijn: Lui en verwend. Dit omdat ik vaak niets aan het doen ben en achter de pc ben weg aan het dromen en verwend omdat mijn vader mijn paardje betaal terwijl ik helemaal niet werk ofzo.
Over dat paardje, naja ik heb dus een eigen paard zijn naam is Utopia. Naast een paard heb ik ook 2 honden en 2 katten. Momenteel zit ik in m'n examenjaar Havo waar ik hopelijk dit jaar wel slaag. (vorig jaar ben ik blijven zitten, door een van mijn alles-beschrijvende woorden.)
Uh.. wat moet ik nog meer kwijt? Oh! Nou omdat ik nu aan het eten ben; mijn favo eten is, waarschijnlijk tortilla's, of broodjes gezond, of (heel typisch) friet en andere vette zooi. Ik háát pasta's en bami en nasi en alles van dat soort. Um verder, mijn lievelingskleur is wit of ivoor. Mijn lievelingsdier is waarschijnlijk een paard, maar omdat dat zo simpel is; een capibara. (Jawel een oversized hamster!)
Hmm, nog vragen!?
Nee?
Dan ist goed~