Limited
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Robin Moore

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Robin

Robin

Aantal berichten : 29
Punten : 35
Leeftijd : 29

Character
Naam:
Leeftijd:
Aandoening:

Robin Moore Empty
BerichtOnderwerp: Robin Moore   Robin Moore Icon_minitimevr jun 01, 2012 5:43 am

R o b i n .

Robin
A L G E M E E N
Voornaam Robin
Achternaam Moore
Bijnaam - ?
Leeftijd 23
Geslacht vrouw
Geboortedatum 26,06,1988
Geboorteplaats Brazilië Rio de Janeiro.
Geaardheid heteroseksueel

I N R I C H T I N G
Positie Patiënt/leraar?
Reden verblijf Robin heeft vele problemen, ze kan moeilijk van de drank afblijven en een joint zou ze ook zeker nooit afslaan,
verder kan ze vreselijk aggresief zijn en gaat dan ook niet aan de kant voor je.
Duur verblijf 1 of 2 jaar.

I N S I D E
Karakter Robin heeft als het ware 2 persoonlijk heden, diegene die je het meest ziet is de lieve en wel opgevoede robin die een passie heeft voor muziek en tekenen of je hebt de aggresieve manipulerende en arrogante robin..
Verleden Robin is altijd netjes opgevoed het was een heel verwend meisje dat echt niks tekort kwam, ze kreeg genoeg geld van haar stinkendrijke pappie. hij betaalde haar auto haar paarden haar eten haar huis het uitgaan echt gewoon alles! Ze werd echt behandeld als een prinsesje. Robin sloeg hierdoor echter helemaal door en begon steeds meer en meer te drinken, ook kreeg ze de verkeerde vrienden die aan de drugs zaten al zou ze NOOIT aan spuiten doen want ze was als de dood voor naalden het enige drug dat ze gebruikt is hasj en wiet. maar zonder haar jointje kan ze niet meer, haar vader werd het zat en heeft haar met veel moeite hierheen gestuurd.

Laatst aangepast door Robin op za jun 02, 2012 2:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin

Robin

Character
Naam:
Leeftijd:
Aandoening:

Robin Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robin Moore   Robin Moore Icon_minitimevr jun 01, 2012 10:34 pm

is die zo goed?
Nathan
Admin || Docent geschiedenis
Nathan

Aantal berichten : 172
Punten : 199
Leeftijd : 32

Character
Naam: Nathan Gardner
Leeftijd: 36
Aandoening: Alcoholisme

Robin Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robin Moore   Robin Moore Icon_minitimeza jun 02, 2012 1:22 am

In principe is ze goedgekeurd, alleen bedoelen we met "Duur verblijf" hoe lang je er al zit, dus als je dit nog even zou kunnen aanpassen, kan ik haar goedkeuren. Smile En zou je heel misschien je kader iets kleiner kunnen maken? Hij rekt de pagina namelijk heel erg uit zo.

Voor ik je als leraar kan goedkeuren, moet je je daar even voor aanmelden in het topic 'Docenten', die staat hier [click].
Robin

Robin

Character
Naam:
Leeftijd:
Aandoening:

Robin Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robin Moore   Robin Moore Icon_minitimeza jun 02, 2012 2:21 am

Duur verblijf is aangepast, alleen ik kan mijn kader niet in korte geen idee hoe dat moet ben al bij dat ik hem zo heb gekregen, en in een normaal topic staat niet zo heel veel tekst haha. sorry!

Nathan
Admin || Docent geschiedenis
Nathan

Aantal berichten : 172
Punten : 199
Leeftijd : 32

Character
Naam: Nathan Gardner
Leeftijd: 36
Aandoening: Alcoholisme

Robin Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robin Moore   Robin Moore Icon_minitimeza jun 02, 2012 2:25 am

Je bent goedgekeurd! Smile Ik zet je voorlopig even onder Patiënten, tot je je Docenten-aanmelding ingevuld hebt!
Gesponsorde inhoud

Robin Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robin Moore   Robin Moore Icon_minitime

Robin Moore
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voor Robin~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum