Limited
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

~konichiwa

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Zahn.

Zahn.

Aantal berichten : 5
Punten : 11
Leeftijd : 29

Character
Naam: Zahn Mortiér
Leeftijd: 16 jaar
Aandoening: Heeft vaak en regelmatig hallucinaties en last van synesthesie.

~konichiwa Empty
BerichtOnderwerp: ~konichiwa   ~konichiwa Icon_minitimewo jul 04, 2012 11:28 pm

~konichiwa Oh_god_daryl_ew_by_perditionist-d4ettnq
Who am I? Owh gawd, ik weet niet of mensjes dat wel willen weten. Om het even wat makkelijk te maken, laat ik mijn 'ik ben God'-theorie
even achterwege. Op het moment dat ik dit schrijf ben ik sinds een dag 17, wooot 4th of July, en blij dat ik naar 6 VWO ga (waarschijnlijk,
misschien, ga ik vanuit.. n___n).

Verslavingen kan niemand onderuit. Ik zeker niet. Sinds ik acht ben, heeft een zekere mister Depp mijn hart gewonnen, sinds een paar
maanden geleden is daar een mister Norman Reedus bijgekomen (ze zijn te oud *cries*). En ik houd van muziek, ik leef voor muziek. Alle
soorten muziek. Van Will and the People tot Big Bang, Bruce Springsteen tot Guns'N'Roses en van Rapalje tot Jack White. Ik had mijn
periode dat ik letterlijk elke K-Pop band volgde, daar ben ik inmiddels van afgekickt, maar GD is forever in my heart.

Qua series kijk ik veel. Nieuwste verslaving is Walking Dead (is het al september?). Voor de rest de beetje de standaard shizzel: Glee (+
Project), ANTM, Masterchef, Game of Thrones, True Blood, enzovoooo~oort. Over anime zal ik maar niet beginnen, te veel gezien om
op te noemen. Op dit moment ben ik opnieuw begonnen met Death Note en qua manga's volg ik nog elke maand Kuroshitsuji.

Ik moet bekennen, ik ben geen grote lezer. Qua boeken heb ik alleen de Eragorn-serie verslonden en eens in de zoveel tijd verwerp
ik me weer aan de gruwelen van Stephen King. En soms heb ik behoefte aan een fanfiction, yaoi ofcourse, maar daar houdt het ook wel
weer op. Schrijven is dan weer een heel ander verhaal...

Liever dan lezen ga ik naar festivals. Fantasy-festivals om me leuk te verkleden en mensen bang te maken en dit jaar ben ik voor het
eerst naar Pinkpop geweest: it was totally awesome. Volgend jaar wordt het waarschijnlijk Rock Wrechter.

En dat was denk ik alles. ^^ Nog even één dingetje:
Hii everyone, I hope I will have a great time here. Hugu SanNi.~
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William

Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 30

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

~konichiwa Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~konichiwa   ~konichiwa Icon_minitimedo jul 05, 2012 1:09 am

Hello~

Welkom op Limited =3
Omg ik ben dus niet de enige die naar Masterchef kijkt? Ik verslind alle kookprogramma's omg. En we hebben nog een ding hetzelfde; namelijk dat we allebei op 4 juli geboren zijn, maar dat ik precies een jaar ouder ben haha Razz Verder heb ik de Eragon series ook gelezen en vond het idd hele mooie boeken !! =3
Naja ik hoop dat je 't leuk gaat vinden op Limited =3

PomPOM
Felix

Felix

Aantal berichten : 24
Punten : 26
Leeftijd : 32

Character
Naam: Felix Lee
Leeftijd: 6 jaar
Aandoening: Separatieangst & ADHD

~konichiwa Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~konichiwa   ~konichiwa Icon_minitimedo jul 05, 2012 1:37 am

Boee~~ ;DD

Welkom op Limited~~
En... je gif.. epic XDDDD

Game of Thrones~ Yay~ <3 Awesome serie!
En Death Note~ Yaaaaay~~ Hoewel ik de anime niet heb gezien..
Heb alleen de manga gelezen. XDDD

En ik wil ook naar Fantasy festival, maar heb nooit het geld ervoor. XDD
En Rock Werchter schijnt idd geweldig te zijn heb ik gehoord!
Hoewel Rock am Ring mij ook te gek lijkt. XDD

Ryannnn~
Zahn.

Zahn.

Aantal berichten : 5
Punten : 11

Character
Naam: Zahn Mortiér
Leeftijd: 16 jaar
Aandoening: Heeft vaak en regelmatig hallucinaties en last van synesthesie.

~konichiwa Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~konichiwa   ~konichiwa Icon_minitimedo jul 05, 2012 3:20 am

@Pom: Heheh ^^' Ik ben echt dol op Masterchef, krijg er altijd veel inspi van om zelf te gaan koken. En ik ben echt in het nieuwste seizoen echt pro-Tali, Monti of Felix. Als één van die drie wint ben ik complete happy.
En die serie is echt niacz he? Ik heb het geluk gehad Paolini te ontmoeten, zelfs choco van hem gekregen *heaven*
En lol hebben zal wel lukken, zo meteen een berichtje openen met Zahn #horrorforeveryonehereIamafraid

@Ryan: Gif = Daryl Dixon *drool* En ik hoorde van mensjes dat de manga ook veel beter is dan de anime, dus misschien moet ik er maar eens aan beginnen, maar.. luiheid xD
En je moet echt een keer EFF gaan als je het geld hebt dan, is echt awesooooo~oome. Als je in september gaat kan je mij als enge harteneter zien rond huppelen ^^
En Rock am Ring...? Whazdas?

Felix

Felix

Aantal berichten : 24
Punten : 26
Leeftijd : 32

Character
Naam: Felix Lee
Leeftijd: 6 jaar
Aandoening: Separatieangst & ADHD

~konichiwa Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~konichiwa   ~konichiwa Icon_minitimedo jul 05, 2012 7:18 am

Als ik ga zal ik je zoeken~ XDD

Rock am Ring is ook een festival; maar dan in Duitsland~
Het verschil met Rock Werchter is waarschijnlijk dat op
Rock am Ring iets Hard-Rock'erige artiesten komen...
Denk ik... XDDD
Catherine
Docent biologie
Catherine

Aantal berichten : 18
Punten : 20

Character
Naam: Catherine Miller
Leeftijd: 26
Aandoening:

~konichiwa Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~konichiwa   ~konichiwa Icon_minitimedo jul 05, 2012 10:36 am

Welcomos (: (:
Hehe Masterchef is gewoooon leuk ^.^ Al zal ik nooit zo goed kunnen koken xD
Johny Depp~~~:O
Hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben met je awesome rode nimf- vast wel ;D

Emmaaa die druk is door suiker en slaaptekort,sorry xDD
Gesponsorde inhoud

~konichiwa Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~konichiwa   ~konichiwa Icon_minitime

~konichiwa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Limited :: OFF TOPIC :: WHO ARE YOU?-
Ga naar: