Who am I? Owh gawd, ik weet niet of mensjes dat wel willen weten. Om het even wat makkelijk te maken, laat ik mijn 'ik ben God'-theorie
even achterwege. Op het moment dat ik dit schrijf ben ik sinds een dag 17, wooot 4th of July, en blij dat ik naar 6 VWO ga (waarschijnlijk,
misschien, ga ik vanuit.. n___n).
Verslavingen kan niemand onderuit. Ik zeker niet. Sinds ik acht ben, heeft een zekere mister Depp mijn hart gewonnen, sinds een paar
maanden geleden is daar een mister Norman Reedus bijgekomen (ze zijn te oud *cries*). En ik houd van muziek, ik leef voor muziek. Alle
soorten muziek. Van Will and the People tot Big Bang, Bruce Springsteen tot Guns'N'Roses en van Rapalje tot Jack White. Ik had mijn
periode dat ik letterlijk elke K-Pop band volgde, daar ben ik inmiddels van afgekickt, maar GD is forever in my heart.
Qua series kijk ik veel. Nieuwste verslaving is Walking Dead (is het al september?). Voor de rest de beetje de standaard shizzel: Glee (+
Project), ANTM, Masterchef, Game of Thrones, True Blood, enzovoooo~oort. Over anime zal ik maar niet beginnen, te veel gezien om
op te noemen. Op dit moment ben ik opnieuw begonnen met Death Note en qua manga's volg ik nog elke maand Kuroshitsuji.
Ik moet bekennen, ik ben geen grote lezer. Qua boeken heb ik alleen de Eragorn-serie verslonden en eens in de zoveel tijd verwerp
ik me weer aan de gruwelen van Stephen King. En soms heb ik behoefte aan een fanfiction, yaoi ofcourse, maar daar houdt het ook wel
weer op. Schrijven is dan weer een heel ander verhaal...
Liever dan lezen ga ik naar festivals. Fantasy-festivals om me leuk te verkleden en mensen bang te maken en dit jaar ben ik voor het
eerst naar Pinkpop geweest: it was totally awesome. Volgend jaar wordt het waarschijnlijk Rock Wrechter.
En dat was denk ik alles. ^^ Nog even één dingetje:
Hii everyone, I hope I will have a great time here. Hugu SanNi.~