Limited
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Maar eens een nieuw topic .

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimedo jun 27, 2013 10:17 am

Code:
[center][img]http://imageshack.us/a/img541/3035/fs7.gif[/img]   [img]http://imageshack.us/a/img51/7720/viw.gif[/img]  [img]http://imageshack.us/a/img41/7956/equ.gif[/img][font=arial][size=10]
Softly now thread through the sounds of the dark, softly be led by the clouds and the stars

There's a time for everything,
[i]There''s a song for every dream[/i]
And there's another kind .. [b]of heaven.[/b][/size][/font][/center]

Code:
[center][img]http://imageshack.us/a/img818/1007/mys.gif[/img]   [img]http://imageshack.us/a/img441/7666/zzav.gif[/img][font=arial][size=10]
Softly now thread through the sounds of the dark, softly be led by the clouds and the stars

There's a time for everything,
[i]There''s a song for every dream[/i]
And there's another kind .. [b]of heaven.[/b][/size][/font][/center]

Code:
[center][img]http://imageshack.us/a/img855/5837/8zk.gif[/img] [img]http://imageshack.us/a/img12/7263/h3z.gif[/img] [img]http://imageshack.us/a/img46/9026/xk7.gif[/img][font=arial][size=10]
Softly now thread through the sounds of the dark, softly be led by the clouds and the stars

There's a time for everything,
[i]There''s a song for every dream[/i]
And there's another kind .. [b]of heaven.[/b][/size][/font][/center]

Code:
[center][img]http://imageshack.us/a/img809/8159/ixov.png[/img][font=arial][size=10]
Softly now thread through the sounds of the dark, softly be led by the clouds and the stars

There's a time for everything,
[i]There''s a song for every dream[/i]
And there's another kind .. [b]of heaven.[/b][/size][/font][/center]


Laatst aangepast door William op do jun 27, 2013 12:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimedo jun 27, 2013 11:00 am

TEKST


TEKST


Maar eens een nieuw topic . Lxy
TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT

Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimevr jun 28, 2013 12:59 am


{ I'LL BE BULLETPROOF}

POST GOES HERE!
WORDS • OUTFIT • NOTES
FLEUR OF ATF & SHINE



{ I'LL BE BULLETPROOF}

POST GOES HERE!
WORDS • OUTFIT • NOTES
FLEUR OF ATF & SHINE


Laatst aangepast door William op za jun 29, 2013 4:25 am; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimevr jun 28, 2013 1:04 am


Met een luide kreun word ik wakker, op de vloer náást mijn bed. Haastig krabbel ik overeind zo haastig dat ik in de voltooiing bijna weer even snel terug op de grond lig. Een zachte zucht verlaat mijn lippen wanneer ik overeind sta een hand door mijn vermoeide gezicht halend. Ik hoef in feite niet eens naar de klok te kijken om te weten dat ik te laat ben voor werk. Alwéer. Het is mij echt een vraag waarom de directeur me nog niet ontslagen heeft voor mijn 'nachtelijke tripjes' en mijn laksheid. Peinzend over die kwestie glijden mijn ogen naar buiten naar de zon die al hoog aan de hemel staat. Het ligt gewoon aan dat ronde witte ding wat de zon verplaatst in de nacht, de maan. En daarbij is het deze hele week (volgens mijn klok in ieder geval) vólle maan. Ik kraak mijn nek van links naar rechts en strek daarna kort mijn armen. Even laat ik mijn hoofd hangen en wrijf ik een aantal keren jammerend door mijn haren heen. ''Zó moe.'' Mompel ik op een jammerend toontje tegen mezelf. Ik slof letterlijk richting de kast en kies met mijn ogen half gesloten een blauw jasje, donkere strakke broek en wit shirt met v-hals. Ik smijt ze in een beweging op het bed en slof dan met de kastdeuren nog open richting de badkamer. Met mijn ogen nog op half elf kijk ik naar het beeld in de spiegel. Bah wat zie ik er verzopen uit. En dat voor een dokter. Ik open mijn ogen iets meer en schud mijn hoofd in afkeuring. Kort daarna draai ik de kraan met koud water open en gooi ik dit in een keer over mijn gezicht heen. Vanaf het moment dat het ijskoude water mijn gezicht raakt, gaan er sidderingen over mijn lichaam heen. Kou. Daar houd het 'monster', die nog meer wakker word met volle maan niet van. Ik grom zachtjes bij het zien van een paar groene ogen die me terug aankijken in de spiegel. Zelfs een beetje kou is nu al voldoende om die verandering in motie te zetten. Wat betekent dat ik vandaag voorzichtig zal moeten zijn met wat ik doe en niet. Een leerling aanvallen verzékerd me van een one-way ticket out of here. En dat had ik niet echt op de agenda staan. Over agenda gesproken, waar is het rotding!? Mijn inmiddels weer bruin geworden ogen speuren de kamer rond op zoek naar de verdwenen agenda. Een zwart boek wat zo verweerd is, dat je je afvraagt of de pagina's nog niet wegrotten. Rottend of niet, zonder het ding ben ik compleet verloren. Er gaat dan ook een golf van opluchting over me heen wanneer ik het zwarte ding 5 minuten later in mijn handen vastklem. Vluchtig blader ik het boek door om te zien of ik enige afspraken gemist heb. Natuurlijk heb ik dat, wat voor geluk zou ik hebben als het niet zo was? Een korte grinnik verlaat mijn mond, daar zou ik úberhaupt geluk voor moeten hebben. Maar jammer genoeg heeft 'geluk' me een paar jaar geleden in de steek gelaten. Dan maar zonder geluk; ik heb er sowieso nooit echt in geloofd. Terwijl mijn hoofd nog mistig is met gedachten, zijn mijn drukke benen al geëindigd bij de plek van bestemming. De grote hal.

Een smalle glimlach siert mijn lippen bij het geluid van de pratende of schreeuwende kinderen die rondlopen. Als een zachte wind uit het zuid oosten, blaast de wind alle mist uit mijn hoofd waardoor prioriteiten over gedachten weer gesteld kunnen worden. Eerst de leerling die ik gemist heb proberen te bereiken, om een slap excuus te verkopen en een nieuwe afspraak te maken. Met die instelling baan ik me een weg tussen alle leerlingen door richting de receptie en de vreselijke mevrouw die deze 'beheerd'. Met mijn meest brede en charmante glimlach kijk ik de vrouw aan. Klaarblijkelijk is ze voor de zoveelste keer met het verkeerde been uit bed gestapt aangezien ze me enkel een licht opgetrokken wenkbrauw als antwoord geeft. ''Enig idee waar uhh'' Snel blader ik door mijn agenda heen om vervolgens de naam uit te spreken met wie ik een afspraak had. ''Alfie Samandriel Pike zich nu bevind?'' Ik glimlach meteen weer vrolijk wanneer ik mijn hoofd ophef van de agenda en haar aankijk. Mijn blik eenmaal daar is het alsof ik geraakt word door bliksem zo zuur staat haar gezicht. Ze schud haar hoofd en vrijwel meteen glijd een vermoeide zucht over mijn lippen. De glimlach verdwijnt meteen van mijn gezicht af en woorden vliegen eerder mijn mond uit dan dat ik er over na heb kunnen denken. ''Ok luister. Ik wil hier ook niet zijn.! Het is volle maan, ik heb me verslapen, ik heb een hele zeurende hoofdpijn en nu staat er ook nog een of andere'' mijn woorden haperen daar even terwijl mijn ogen over haar heen glijden. ''bitch'' goede woordkeuze Braend, goede woordkeuze.. Dat word je vast in dank afgenomen; zijn de gedachten die meteen achter dat woord volgen. ''voor mijn neus diens missie is mijn dag nog meer klote te maken omdat die van haar zo nodig shit moet zijn.'' Ik adem een aantal keren stoterig in en uit en verzacht mijn expressie iets. Net op het moment dat ik dingen aan haar uit wil leggen begint ze vluchtig te typen en geeft ze me zonder aan te kijken of woorden een velletje papier. Ik kijk licht beschaamd van links naar rechts, gris het papier dan uit haar skelet-achtige handjes en haast me weg van de vrouw en haar ijzige blik. Wanneer ik om de hoek ben adem ik uit en kijk ik naar mijn bevende handen. Niet van angst of nervositeit weet ik, nee het is van de adrenaline die door mijn aderen stroomt samen met de bloedlichaampjes en andere rotzooi. Ik haal een aantal keren rustig adem in en weer rustig uit, mijn hoofd daarbij meteen leegmakend. Mind control noemen ze het.. Handig voor mensen met hart en woedeproblemen. Geen van beiden zijn bij mij van toepassing maar aangezien er niets anders is wat me doet ontspannen.. Wanneer ik eenmaal 100% zen van binnen en van buiten ben haal ik kort een hand door mijn warrige haar. Sinds wanneer raak ik zo opgefokt over de vreselijk chagrijnige mevrouw achter de receptie!? Zelfs al is het volle maan.. Dit is gewoon wéér een teken dat ik de touwtjes niet altijd in handen heb. Klaarblijkelijk. Een simpele expressie staat op mijn gelaat wanneer ik het inmiddels verkreukelde papiertje uit elkaar trek. Alfie Samandriel Pike - tweede verdieping lokaal 024. Staat er met hanenpoten op het papier gescribbeld.

Eigenlijk verdiend de vast en zeker nu beangstigde vrouw achter de receptie een verontschuldiging en daarbij een bedankje. Maar helaas, tijd tikt en momenteel zijn er meer belangrijke zaken om achter aan te gaan. Alfie. Met twee treden tegelijk ren ik de trappen op, behendiger en sneller als normale mensen. Een paar minuten later loop ik al met grote passen door de galmende gangen heen en houd ik halt bij de deur waar 024 naast staat. Even kijk ik door het raampje heen waarna een kort gevoel van euforie volgt. Op tijd. Afwachtend tot de les is afgelopen leun ik met mijn lichaam tegen de muur aan de overkant aan. Verveeld staar ik voor enkele minuten naar mijn bont gekleurde sneakers. Niet echt de beste keuze om naar school te dragen besef ik me nu. Achja, het is niet dat de leerlingen een dokter echt zien als een leraar of iemand anders die autoriteit heeft, in tegendeel zelfs. Studenten zijn vaak genoeg naar me toe gekomen als 'vrienden' om me te vragen of ze niet vrij mochten krijgen omdat ze 'ziek' waren. Wacht!? Betekent dat niet gewoon dat ze aannemen dat ik net zo stom ben als de sukkels die ze dagelijks aangapen? Studenten 1, Braend 0. Na 5 minuten gewacht te hebben begint de warmte van mijn sprintjes me in te halen waardoor ik genoodzaakt ben om mijn colbert jasje uit te trekken. Met nu alleen nog een wit v-hals shirt aan en mijn jasje over mijn arm geslagen staar ik naar de deur. Gelukkig voor Alfie opent deze vlak voor ik het idee: 'binnenstormen in een klaslokaal' wilde uitvoeren. Een brede glimlach siert mijn lippen terwijl ik de stroom van leerlingen aan me voorbij laat gaan tot ik een bekend gezicht zie. ''Alfie.'' Zeg ik kort terwijl ik hem grimassend uit de menigte 'trek'. Mijn ogen glijden over zijn lichaam heen. Als ik mijn scherpe neus voor bloed moet geloven zien enkele wonden er niet heel denderend uit. Ondanks de geur van bloed die aan mijn neus voorbij vliegt heb ik weinig moeite met het inhouden van mijn 'lust'. ''Allereerst moet ik me volgens mij verontschuldigen dat ik er niet was vanmorgen..'' Vertel ik hem simplistisch. ''Ik vrees dat ik een noodgeval had.'' Lieg ik vervolgens. Ach een leugentje op zijn tijd; het is niet of het voor hem uiteindelijk wat uitmaakt. Mijn ogen glijden nog een keer over hem heen. ''Je ziet er goed uit, hoewel enkele wonden wellicht wat aandacht nodig hebben.'' Het laatste fluister ik, tenslotte heb ik geen idee tot in hoeverre de rest van de school er van af weet. Ik sla mijn armen over elkaar heen en laat de glimlach langzaam van mijn gezicht afglijden tot een meer serieus gezicht. ''Dus je mag zelf weten of je nu komt, of straks. Verder..'' Even kijk ik naar het plafond terwijl ik doe alsof ik na denk. ''Heb je geen opties.'' zeg ik grijnzend. Afwachtend staar ik hem aan, de aanlokkende gedachten van bloed en moord en de meerdere dingen die ik met hem kan doen uit mijn hoofd slaand. Elke dag is een gevecht, maar een gevecht wat het waard is. Mensen helpen en doden.. is het enige wat ik kan uiteindelijk met het wezen dat ik ben. Een monster voor sommigen, een engel voor anderen. Het is waar je zelf voor kiest, zeggen ze. Want je hebt altijd een keuze. Yeah right.
# words for tag.
code by *anna


Laatst aangepast door William op wo jul 03, 2013 12:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimeza jun 29, 2013 2:35 am

I could really use your melody
post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything

post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything

post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything

### words | name | outfit |


I could really use your melody
post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything

post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything

post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything

### words | name | outfit |


I could really use your melody
post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything

post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything

post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything

### words | name | outfit |


I could really use your melody
post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything

post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything

post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything post here and everything

### words | name | outfit |



Laatst aangepast door William op za jun 29, 2013 3:57 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimeza jun 29, 2013 2:38 am

EASY TO FALL HARD TO BREAK
Met een luide kreun word ik wakker, op de vloer náást mijn bed. Haastig krabbel ik overeind zo haastig dat ik in de voltooiing bijna weer even snel terug op de grond lig. Een zachte zucht verlaat mijn lippen wanneer ik overeind sta een hand door mijn vermoeide gezicht halend. Ik hoef in feite niet eens naar de klok te kijken om te weten dat ik te laat ben voor werk. Alwéer. Het is mij echt een vraag waarom de directeur me nog niet ontslagen heeft voor mijn 'nachtelijke tripjes' en mijn laksheid. Peinzend over die kwestie glijden mijn ogen naar buiten naar de zon die al hoog aan de hemel staat. Het ligt gewoon aan dat ronde witte ding wat de zon verplaatst in de nacht, de maan. En daarbij is het deze hele week (volgens mijn klok in ieder geval) vólle maan. Ik kraak mijn nek van links naar rechts en strek daarna kort mijn armen. Even laat ik mijn hoofd hangen en wrijf ik een aantal keren jammerend door mijn haren heen. ''Zó moe.'' Mompel ik op een jammerend toontje tegen mezelf. Ik slof letterlijk richting de kast en kies met mijn ogen half gesloten een blauw jasje, donkere strakke broek en wit shirt met v-hals. Ik smijt ze in een beweging op het bed en slof dan met de kastdeuren nog open richting de badkamer. Met mijn ogen nog op half elf kijk ik naar het beeld in de spiegel. Bah wat zie ik er verzopen uit. En dat voor een dokter. Ik open mijn ogen iets meer en schud mijn hoofd in afkeuring. Kort daarna draai ik de kraan met koud water open en gooi ik dit in een keer over mijn gezicht heen. Vanaf het moment dat het ijskoude water mijn gezicht raakt, gaan er sidderingen over mijn lichaam heen. Kou. Daar houd het 'monster', die nog meer wakker word met volle maan niet van. Ik grom zachtjes bij het zien van een paar groene ogen die me terug aankijken in de spiegel. Zelfs een beetje kou is nu al voldoende om die verandering in motie te zetten. Wat betekent dat ik vandaag voorzichtig zal moeten zijn met wat ik doe en niet. Een leerling aanvallen verzékerd me van een one-way ticket out of here. En dat had ik niet echt op de agenda staan. Over agenda gesproken, waar is het rotding!? Mijn inmiddels weer bruin geworden ogen speuren de kamer rond op zoek naar de verdwenen agenda. Een zwart boek wat zo verweerd is, dat je je afvraagt of de pagina's nog niet wegrotten. Rottend of niet, zonder het ding ben ik compleet verloren. Er gaat dan ook een golf van opluchting over me heen wanneer ik het zwarte ding 5 minuten later in mijn handen vastklem. Vluchtig blader ik het boek door om te zien of ik enige afspraken gemist heb. Natuurlijk heb ik dat, wat voor geluk zou ik hebben als het niet zo was? Een korte grinnik verlaat mijn mond, daar zou ik úberhaupt geluk voor moeten hebben. Maar jammer genoeg heeft 'geluk' me een paar jaar geleden in de steek gelaten. Dan maar zonder geluk; ik heb er sowieso nooit echt in geloofd. Terwijl mijn hoofd nog mistig is met gedachten, zijn mijn drukke benen al geëindigd bij de plek van bestemming. De grote hal.

Een smalle glimlach siert mijn lippen bij het geluid van de pratende of schreeuwende kinderen die rondlopen. Als een zachte wind uit het zuid oosten, blaast de wind alle mist uit mijn hoofd waardoor prioriteiten over gedachten weer gesteld kunnen worden. Eerst de leerling die ik gemist heb proberen te bereiken, om een slap excuus te verkopen en een nieuwe afspraak te maken. Met die instelling baan ik me een weg tussen alle leerlingen door richting de receptie en de vreselijke mevrouw die deze 'beheerd'. Met mijn meest brede en charmante glimlach kijk ik de vrouw aan. Klaarblijkelijk is ze voor de zoveelste keer met het verkeerde been uit bed gestapt aangezien ze me enkel een licht opgetrokken wenkbrauw als antwoord geeft. ''Enig idee waar uhh'' Snel blader ik door mijn agenda heen om vervolgens de naam uit te spreken met wie ik een afspraak had. ''Alfie Samandriel Pike zich nu bevind?'' Ik glimlach meteen weer vrolijk wanneer ik mijn hoofd ophef van de agenda en haar aankijk. Mijn blik eenmaal daar is het alsof ik geraakt word door bliksem zo zuur staat haar gezicht. Ze schud haar hoofd en vrijwel meteen glijd een vermoeide zucht over mijn lippen. De glimlach verdwijnt meteen van mijn gezicht af en woorden vliegen eerder mijn mond uit dan dat ik er over na heb kunnen denken. ''Ok luister. Ik wil hier ook niet zijn.! Het is volle maan, ik heb me verslapen, ik heb een hele zeurende hoofdpijn en nu staat er ook nog een of andere'' mijn woorden haperen daar even terwijl mijn ogen over haar heen glijden. ''bitch'' goede woordkeuze Braend, goede woordkeuze.. Dat word je vast in dank afgenomen; zijn de gedachten die meteen achter dat woord volgen. ''voor mijn neus diens missie is mijn dag nog meer klote te maken omdat die van haar zo nodig shit moet zijn.'' Ik adem een aantal keren stoterig in en uit en verzacht mijn expressie iets. Net op het moment dat ik dingen aan haar uit wil leggen begint ze vluchtig te typen en geeft ze me zonder aan te kijken of woorden een velletje papier. Ik kijk licht beschaamd van links naar rechts, gris het papier dan uit haar skelet-achtige handjes en haast me weg van de vrouw en haar ijzige blik. Wanneer ik om de hoek ben adem ik uit en kijk ik naar mijn bevende handen. Niet van angst of nervositeit weet ik, nee het is van de adrenaline die door mijn aderen stroomt samen met de bloedlichaampjes en andere rotzooi. Ik haal een aantal keren rustig adem in en weer rustig uit, mijn hoofd daarbij meteen leegmakend. Mind control noemen ze het.. Handig voor mensen met hart en woedeproblemen. Geen van beiden zijn bij mij van toepassing maar aangezien er niets anders is wat me doet ontspannen.. Wanneer ik eenmaal 100% zen van binnen en van buiten ben haal ik kort een hand door mijn warrige haar. Sinds wanneer raak ik zo opgefokt over de vreselijk chagrijnige mevrouw achter de receptie!? Zelfs al is het volle maan.. Dit is gewoon wéér een teken dat ik de touwtjes niet altijd in handen heb. Klaarblijkelijk. Een simpele expressie staat op mijn gelaat wanneer ik het inmiddels verkreukelde papiertje uit elkaar trek. Alfie Samandriel Pike - tweede verdieping lokaal 024. Staat er met hanenpoten op het papier gescribbeld.

Eigenlijk verdiend de vast en zeker nu beangstigde vrouw achter de receptie een verontschuldiging en daarbij een bedankje. Maar helaas, tijd tikt en momenteel zijn er meer belangrijke zaken om achter aan te gaan. Alfie. Met twee treden tegelijk ren ik de trappen op, behendiger en sneller als normale mensen. Een paar minuten later loop ik al met grote passen door de galmende gangen heen en houd ik halt bij de deur waar 024 naast staat. Even kijk ik door het raampje heen waarna een kort gevoel van euforie volgt. Op tijd. Afwachtend tot de les is afgelopen leun ik met mijn lichaam tegen de muur aan de overkant aan. Verveeld staar ik voor enkele minuten naar mijn bont gekleurde sneakers. Niet echt de beste keuze om naar school te dragen besef ik me nu. Achja, het is niet dat de leerlingen een dokter echt zien als een leraar of iemand anders die autoriteit heeft, in tegendeel zelfs. Studenten zijn vaak genoeg naar me toe gekomen als 'vrienden' om me te vragen of ze niet vrij mochten krijgen omdat ze 'ziek' waren. Wacht!? Betekent dat niet gewoon dat ze aannemen dat ik net zo stom ben als de sukkels die ze dagelijks aangapen? Studenten 1, Braend 0. Na 5 minuten gewacht te hebben begint de warmte van mijn sprintjes me in te halen waardoor ik genoodzaakt ben om mijn colbert jasje uit te trekken. Met nu alleen nog een wit v-hals shirt aan en mijn jasje over mijn arm geslagen staar ik naar de deur. Gelukkig voor Alfie opent deze vlak voor ik het idee: 'binnenstormen in een klaslokaal' wilde uitvoeren. Een brede glimlach siert mijn lippen terwijl ik de stroom van leerlingen aan me voorbij laat gaan tot ik een bekend gezicht zie. ''Alfie.'' Zeg ik kort terwijl ik hem grimassend uit de menigte 'trek'. Mijn ogen glijden over zijn lichaam heen. Als ik mijn scherpe neus voor bloed moet geloven zien enkele wonden er niet heel denderend uit. Ondanks de geur van bloed die aan mijn neus voorbij vliegt heb ik weinig moeite met het inhouden van mijn 'lust'. ''Allereerst moet ik me volgens mij verontschuldigen dat ik er niet was vanmorgen..'' Vertel ik hem simplistisch. ''Ik vrees dat ik een noodgeval had.'' Lieg ik vervolgens. Ach een leugentje op zijn tijd; het is niet of het voor hem uiteindelijk wat uitmaakt. Mijn ogen glijden nog een keer over hem heen. ''Je ziet er goed uit, hoewel enkele wonden wellicht wat aandacht nodig hebben.'' Het laatste fluister ik, tenslotte heb ik geen idee tot in hoeverre de rest van de school er van af weet. Ik sla mijn armen over elkaar heen en laat de glimlach langzaam van mijn gezicht afglijden tot een meer serieus gezicht. ''Dus je mag zelf weten of je nu komt, of straks. Verder..'' Even kijk ik naar het plafond terwijl ik doe alsof ik na denk. ''Heb je geen opties.'' zeg ik grijnzend. Afwachtend staar ik hem aan, de aanlokkende gedachten van bloed en moord en de meerdere dingen die ik met hem kan doen uit mijn hoofd slaand. Elke dag is een gevecht, maar een gevecht wat het waard is. Mensen helpen en doden.. is het enige wat ik kan uiteindelijk met het wezen dat ik ben. Een monster voor sommigen, een engel voor anderen. Het is waar je zelf voor kiest, zeggen ze. Want je hebt altijd een keuze. Yeah right.
TAG: WORDS: OUTFIT: NOTES:


EASY TO FALL HARD TO BREAK
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce et nibh mauris, in mattis elit. Sed eget massa a est varius vestibulum. Donec dapibus placerat nisl vitae faucibus. Mauris nec velit diam, quis porta libero. Etiam hendrerit tempor tortor id aliquam. Vestibulum luctus nisi ac orci venenatis nec iaculis mauris posuere. Aliquam a eleifend tellus. Morbi in quam vitae nunc ultricies scelerisque. Mauris lacinia nunc vitae felis feugiat non posuere nibh convallis. Duis non sem purus, quis tempus velit. Ut in quam quam. Etiam posuere neque quis lectus rhoncus tristique. Suspendisse consectetur placerat dui id semper. Sed hendrerit suscipit elementum. Etiam lacinia condimentum lectus, nec viverra sapien sollicitudin et. Cras malesuada lacus at mi lacinia viverra iaculis dolor accumsan. Vestibulum ac quam quis justo lacinia mollis vitae eget lacus. Donec eleifend neque quis ante pulvinar luctus. Ut dolor turpis, dapibus nec pharetra eget, hendrerit non tortor. Quisque tincidunt felis ut diam congue ullamcorper. Suspendisse quis est eu ipsum tincidunt vulputate. Morbi nec felis id nibh dapibus blandit a vitae purus. Suspendisse vel aliquam ante. Ut ante nunc, rhoncus eget hendrerit ut, sodales at nisl. Integer suscipit sollicitudin lorem bibendum mollis. Curabitur posuere feugiat quam, id varius est blandit a. Suspendisse porttitor dui et diam tincidunt posuere porta metus commodo. Suspendisse mollis elementum viverra. Praesent adipiscing arcu non tortor placerat varius. Praesent vitae odio ut nibh molestie bibendum. Integer pretium consectetur viverra. Pellentesque imperdiet nisl eget mi commodo mollis. Mauris mi lacus, rutrum eget lacinia eu, fringilla nec ligula. Sed venenatis, justo nec consectetur pretium, elit mauris blandit urna, a condimentum dui velit a erat. Phasellus dictum mollis erat, pharetra feugiat mauris viverra commodo.
TAG: WORDS: OUTFIT: NOTES:


Laatst aangepast door William op wo jul 03, 2013 12:07 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuji
Admin
Yuji


Aantal berichten : 111
Punten : 1
Leeftijd : 32
Woonplaats : The Shire

Character
Naam: Yuji Sakurai
Leeftijd: 18 jaar
Aandoening: Dissociative Identity Disorder

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimeza jun 29, 2013 2:40 am

TEKST

Code:
[table width="518" height="626" border="0px" cellpadding="0" cellspacing="0" align="center" background="http://imageshack.us/a/img94/3346/4t98.png"][tr][td]<div style="width:496px;height:285px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:0px;margin-left:7px;margin-top:335px;margin-right:5px; align="right">[size=10][font=times][justify][color=#a1c5e1]TEKST[/color][/justify][/font][/size][/td][/tr][/table]

TEKST


Code:
<style type='text/css'>.bk { opacity: 0; width:396px; height:396px; transition-duration: 0.7s;  -moz-transition-duration: 0.7s;  -webkit-transition-duration: 0.7s;  -o-transition-duration: 0.7s; padding:5px; }.bk:hover { background-color:#000000; opacity:.90; }.bka { }.bkc { }.bkd { }.bke { margin-top:0px; width:396px; height:396px; background-color:fafafa; }.bkf { }.bkg { padding:5px; margin-top: 0px; height:386px; overflow:auto; font-family:georgia; color:#585858; line-height:100%; text-align:justify; }.bkh { }</style><center><div style="width:406px; height:406px; background-image:url(http://imageshack.us/a/img69/2682/1p1.png);"><div class="bk"><div class="bkb"></div><div class="bkc"></div><div class="bkd"></div><table cellspacing="0" cellpadding="0"><tr><td><div class="bka"></div></td><td valign="top"><div class="bke"><div class="bkg">[size=9][font=Georgia]TEKST[/font][/size]</div></div><div class="bkf"><div class="bkh"></div></div></td></tr></table></div></div><div style="padding-left:430px;"></div></center>
Terug naar boven Ga naar beneden
https://limited.actieforum.com
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimeza jun 29, 2013 2:50 am

Post here.



















###
-tags-
notes
credit


Met een luide kreun word ik wakker, op de vloer náást mijn bed. Haastig krabbel ik overeind zo haastig dat ik in de voltooiing bijna weer even snel terug op de grond lig. Een zachte zucht verlaat mijn lippen wanneer ik overeind sta een hand door mijn vermoeide gezicht halend. Ik hoef in feite niet eens naar de klok te kijken om te weten dat ik te laat ben voor werk. Alwéer. Het is mij echt een vraag waarom de directeur me nog niet ontslagen heeft voor mijn 'nachtelijke tripjes' en mijn laksheid. Peinzend over die kwestie glijden mijn ogen naar buiten naar de zon die al hoog aan de hemel staat. Het ligt gewoon aan dat ronde witte ding wat de zon verplaatst in de nacht, de maan. En daarbij is het deze hele week (volgens mijn klok in ieder geval) vólle maan. Ik kraak mijn nek van links naar rechts en strek daarna kort mijn armen. Even laat ik mijn hoofd hangen en wrijf ik een aantal keren jammerend door mijn haren heen. ''Zó moe.'' Mompel ik op een jammerend toontje tegen mezelf. Ik slof letterlijk richting de kast en kies met mijn ogen half gesloten een blauw jasje, donkere strakke broek en wit shirt met v-hals. Ik smijt ze in een beweging op het bed en slof dan met de kastdeuren nog open richting de badkamer. Met mijn ogen nog op half elf kijk ik naar het beeld in de spiegel. Bah wat zie ik er verzopen uit. En dat voor een dokter. Ik open mijn ogen iets meer en schud mijn hoofd in afkeuring. Kort daarna draai ik de kraan met koud water open en gooi ik dit in een keer over mijn gezicht heen. Vanaf het moment dat het ijskoude water mijn gezicht raakt, gaan er sidderingen over mijn lichaam heen. Kou. Daar houd het 'monster', die nog meer wakker word met volle maan niet van. Ik grom zachtjes bij het zien van een paar groene ogen die me terug aankijken in de spiegel. Zelfs een beetje kou is nu al voldoende om die verandering in motie te zetten. Wat betekent dat ik vandaag voorzichtig zal moeten zijn met wat ik doe en niet. Een leerling aanvallen verzékerd me van een one-way ticket out of here. En dat had ik niet echt op de agenda staan. Over agenda gesproken, waar is het rotding!? Mijn inmiddels weer bruin geworden ogen speuren de kamer rond op zoek naar de verdwenen agenda. Een zwart boek wat zo verweerd is, dat je je afvraagt of de pagina's nog niet wegrotten. Rottend of niet, zonder het ding ben ik compleet verloren. Er gaat dan ook een golf van opluchting over me heen wanneer ik het zwarte ding 5 minuten later in mijn handen vastklem. Vluchtig blader ik het boek door om te zien of ik enige afspraken gemist heb. Natuurlijk heb ik dat, wat voor geluk zou ik hebben als het niet zo was? Een korte grinnik verlaat mijn mond, daar zou ik úberhaupt geluk voor moeten hebben. Maar jammer genoeg heeft 'geluk' me een paar jaar geleden in de steek gelaten. Dan maar zonder geluk; ik heb er sowieso nooit echt in geloofd. Terwijl mijn hoofd nog mistig is met gedachten, zijn mijn drukke benen al geëindigd bij de plek van bestemming. De grote hal.

Een smalle glimlach siert mijn lippen bij het geluid van de pratende of schreeuwende kinderen die rondlopen. Als een zachte wind uit het zuid oosten, blaast de wind alle mist uit mijn hoofd waardoor prioriteiten over gedachten weer gesteld kunnen worden. Eerst de leerling die ik gemist heb proberen te bereiken, om een slap excuus te verkopen en een nieuwe afspraak te maken. Met die instelling baan ik me een weg tussen alle leerlingen door richting de receptie en de vreselijke mevrouw die deze 'beheerd'. Met mijn meest brede en charmante glimlach kijk ik de vrouw aan. Klaarblijkelijk is ze voor de zoveelste keer met het verkeerde been uit bed gestapt aangezien ze me enkel een licht opgetrokken wenkbrauw als antwoord geeft. ''Enig idee waar uhh'' Snel blader ik door mijn agenda heen om vervolgens de naam uit te spreken met wie ik een afspraak had. ''Alfie Samandriel Pike zich nu bevind?'' Ik glimlach meteen weer vrolijk wanneer ik mijn hoofd ophef van de agenda en haar aankijk. Mijn blik eenmaal daar is het alsof ik geraakt word door bliksem zo zuur staat haar gezicht. Ze schud haar hoofd en vrijwel meteen glijd een vermoeide zucht over mijn lippen. De glimlach verdwijnt meteen van mijn gezicht af en woorden vliegen eerder mijn mond uit dan dat ik er over na heb kunnen denken. ''Ok luister. Ik wil hier ook niet zijn.! Het is volle maan, ik heb me verslapen, ik heb een hele zeurende hoofdpijn en nu staat er ook nog een of andere'' mijn woorden haperen daar even terwijl mijn ogen over haar heen glijden. ''bitch'' goede woordkeuze Braend, goede woordkeuze.. Dat word je vast in dank afgenomen; zijn de gedachten die meteen achter dat woord volgen. ''voor mijn neus diens missie is mijn dag nog meer klote te maken omdat die van haar zo nodig shit moet zijn.'' Ik adem een aantal keren stoterig in en uit en verzacht mijn expressie iets. Net op het moment dat ik dingen aan haar uit wil leggen begint ze vluchtig te typen en geeft ze me zonder aan te kijken of woorden een velletje papier. Ik kijk licht beschaamd van links naar rechts, gris het papier dan uit haar skelet-achtige handjes en haast me weg van de vrouw en haar ijzige blik. Wanneer ik om de hoek ben adem ik uit en kijk ik naar mijn bevende handen. Niet van angst of nervositeit weet ik, nee het is van de adrenaline die door mijn aderen stroomt samen met de bloedlichaampjes en andere rotzooi. Ik haal een aantal keren rustig adem in en weer rustig uit, mijn hoofd daarbij meteen leegmakend. Mind control noemen ze het.. Handig voor mensen met hart en woedeproblemen. Geen van beiden zijn bij mij van toepassing maar aangezien er niets anders is wat me doet ontspannen.. Wanneer ik eenmaal 100% zen van binnen en van buiten ben haal ik kort een hand door mijn warrige haar. Sinds wanneer raak ik zo opgefokt over de vreselijk chagrijnige mevrouw achter de receptie!? Zelfs al is het volle maan.. Dit is gewoon wéér een teken dat ik de touwtjes niet altijd in handen heb. Klaarblijkelijk. Een simpele expressie staat op mijn gelaat wanneer ik het inmiddels verkreukelde papiertje uit elkaar trek. Alfie Samandriel Pike - tweede verdieping lokaal 024. Staat er met hanenpoten op het papier gescribbeld.

Eigenlijk verdiend de vast en zeker nu beangstigde vrouw achter de receptie een verontschuldiging en daarbij een bedankje. Maar helaas, tijd tikt en momenteel zijn er meer belangrijke zaken om achter aan te gaan. Alfie. Met twee treden tegelijk ren ik de trappen op, behendiger en sneller als normale mensen. Een paar minuten later loop ik al met grote passen door de galmende gangen heen en houd ik halt bij de deur waar 024 naast staat. Even kijk ik door het raampje heen waarna een kort gevoel van euforie volgt. Op tijd. Afwachtend tot de les is afgelopen leun ik met mijn lichaam tegen de muur aan de overkant aan. Verveeld staar ik voor enkele minuten naar mijn bont gekleurde sneakers. Niet echt de beste keuze om naar school te dragen besef ik me nu. Achja, het is niet dat de leerlingen een dokter echt zien als een leraar of iemand anders die autoriteit heeft, in tegendeel zelfs. Studenten zijn vaak genoeg naar me toe gekomen als 'vrienden' om me te vragen of ze niet vrij mochten krijgen omdat ze 'ziek' waren. Wacht!? Betekent dat niet gewoon dat ze aannemen dat ik net zo stom ben als de sukkels die ze dagelijks aangapen? Studenten 1, Braend 0. Na 5 minuten gewacht te hebben begint de warmte van mijn sprintjes me in te halen waardoor ik genoodzaakt ben om mijn colbert jasje uit te trekken. Met nu alleen nog een wit v-hals shirt aan en mijn jasje over mijn arm geslagen staar ik naar de deur. Gelukkig voor Alfie opent deze vlak voor ik het idee: 'binnenstormen in een klaslokaal' wilde uitvoeren. Een brede glimlach siert mijn lippen terwijl ik de stroom van leerlingen aan me voorbij laat gaan tot ik een bekend gezicht zie. ''Alfie.'' Zeg ik kort terwijl ik hem grimassend uit de menigte 'trek'. Mijn ogen glijden over zijn lichaam heen. Als ik mijn scherpe neus voor bloed moet geloven zien enkele wonden er niet heel denderend uit. Ondanks de geur van bloed die aan mijn neus voorbij vliegt heb ik weinig moeite met het inhouden van mijn 'lust'. ''Allereerst moet ik me volgens mij verontschuldigen dat ik er niet was vanmorgen..'' Vertel ik hem simplistisch. ''Ik vrees dat ik een noodgeval had.'' Lieg ik vervolgens. Ach een leugentje op zijn tijd; het is niet of het voor hem uiteindelijk wat uitmaakt. Mijn ogen glijden nog een keer over hem heen. ''Je ziet er goed uit, hoewel enkele wonden wellicht wat aandacht nodig hebben.'' Het laatste fluister ik, tenslotte heb ik geen idee tot in hoeverre de rest van de school er van af weet. Ik sla mijn armen over elkaar heen en laat de glimlach langzaam van mijn gezicht afglijden tot een meer serieus gezicht. ''Dus je mag zelf weten of je nu komt, of straks. Verder..'' Even kijk ik naar het plafond terwijl ik doe alsof ik na denk. ''Heb je geen opties.'' zeg ik grijnzend. Afwachtend staar ik hem aan, de aanlokkende gedachten van bloed en moord en de meerdere dingen die ik met hem kan doen uit mijn hoofd slaand. Elke dag is een gevecht, maar een gevecht wat het waard is. Mensen helpen en doden.. is het enige wat ik kan uiteindelijk met het wezen dat ik ben. Een monster voor sommigen, een engel voor anderen. Het is waar je zelf voor kiest, zeggen ze. Want je hebt altijd een keuze. Yeah right.



















###
-tags-
notes
credit
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimevr jul 12, 2013 9:36 am



Algemeen
Naam: Chime Kim
Bijnaam: Chimmie
Leeftijd: 16 Jaar (1 December)
Seksualiteit: Hetero
Bijbaantje: Serveester

Uiterlijk
Lengte: 163cm
Gewicht: 49kg
Haar: Blond lang sluik haar. Zo nu en dan krult het als het nat is geweest maar over het algemeen is het stijl. Ze heeft er vaak staartjes en of vlechten in en maakt ook graag gebruik van de meest kleurrijke haar accessoires.
Ogen: Chime heeft heterochromie, dat wilt zeggen dat ze geboren is met twee verschillende oogkleuren. Haar linker oog is licht/aqua blauw terwijl haar rechter oog groenig is.
Kleding: Ze draagt graag jurkjes; rokjes en dat graag in alle mogelijke schattige kleuren die er zijn. Het hoeft voor Chime helemaal niet allemaal strak te zijn en je zult haar dus ook vaak zien in iets grotere 'baggy' kleding. Chime kan soms wat verstrooid zijn; wat dan ook te zien is in haar kleding die bijvoorbeeld dan niet helemaal matcht of zelfs vloekt.
Overig: Ze draagt standaard een armbandje met belletjes er aan.

Personaliteit
Chime is het beste te omschrijven als een lief persoon. Ze is zeer beschermend en zorgzaam naar de mensen die haar dicht bij het hart staan. Ze heeft wel een beetje de neiging om door alles en iedereen aardig gevonden te worden. Wanneer iemand dan ook duidelijk aangeeft haar niet te mogen kan ze behoorlijk verdrietig worden, om vervolgens het bij die persoon nog harder te proberen. Ze ziet dan ook liever een glimlach als een pruillip op iemands gezicht. Chime kan zo nu en dan een beetje kinderachtig zijn en heeft soms problemen om snel op te warmen aan iemand. Dit is voornamelijk een probleem wanneer diegene haar nerveus maakt doordat diegene bijvoorbeeld heel knap is of heel groot etc. Overigens is ze wel altijd het liefste dicht bij anderen; omdat een van haar grootste angsten achterblijven en alleen zijn is. Chime heeft een verschrikkelijk richtingsgevoel en raakt op de een of andere manier altijd ergens verdwaald. Om die reden draagt ze dan ook altijd een armbandje met belletjes er aan zodat anderen kunnen 'horen' waar ze is. Chime kan zo nu en dan lui zijn of ongemotiveerd maar wanneer het op werken of doorzetten aankomt zal ze haar uiterste best doen om anderen niet in de weg te zitten. Ze wilt dan ook geen persoon zijn diens leven van iemand anders afhangt en houdt liever de touwtjes in eigen handen om iemand te zijn op wie anderen juist kunnen rekenen. Bij eerste ontmoetingen is Chime vrij verlegen en zal pas langzaam haar ware kleuren laten zien. Met liefde heeft Chime weinig ervaring en ze is er dus ook een beetje 'langzaam' in. Je zult dus überduidelijk moeten zijn wil je het haar duidelijk maken. Een zin als; ik vind je lief of leuk; zal ze opvatten als. Aaah ja ik vind je ook leuk/lief als vriend. Jep.

Heel af en toe kan Chime een beetje plakkerig zijn maar alleen bij de mensen waar ze heel close mee is. Gewoon omdat ze bang is ze te verliezen en dat ze geniet van hun aanwezigheid. Verder is Chime een beetje onhandig met zowel woorden als de plekken waar ze -delen- van haar lichaam plaatst. Wanneer Chime gefrustreerd is of verdrietig is zet ze meestal thee en of eet ze zoetigheid. Dit omdat de geur van thee en snoepjes haar aan haar moeder doet denken wat haar weer kalm maakt en gerust stelt.

Verleden
Chime is geboren in een klein dorpje op Cassia met een alleenstaande moeder. Ze weet heel weinig van haar vader af noch heeft ze de vent ooit ontmoet. Niet dat ze hem ooit echt nodig heeft gehad omdat haar moeder haar verwende met alle liefde die ze nodig had. Chime's moeder was een bakker en haar bak goederen waren altijd om van te smullen. Haar moeder nam dan ook alle tijd om Chime te leren hoe te bakken en te koken, ondanks het feit dat ze een slechte gezondheid had veroorzaakt door alle stres van het alleenstaand zijn. De mensen die naast Chime en haar moeder op Cassia leefden, accepteerde Chime niet vanwege haar verschillende oogkleuren en het feit dat ze geen vader had. Ze hebben haar altijd gezien als een monster, freak, demoon of in ieder geval als een slecht teken. Ze hebben haar altijd belabberd behandeld, haar altijd gepest en altijd de schuld gegeven voor als er iets slechts in het drop gebeurde.

Maar Chime's moeder heeft Chime grotendeels weten te beschermen tegen de inwoners.. Door haar grotendeels van haar jeugd binnen vier muren te houden. Na een tijd vergaten de inwoners simpelweg dat Chime überhaupt nog bestond. Dat was tenminste tot dat Chime's moeder stierf aan een ziekte. Chime was 12 toen, en raakte vrij depressief door het verliezen van haar enige steun en toeverlaat. Anderhalf jaar lang heeft ze overleeft op het voedsel wat ze nog hadden tot dat het op raakte. Ze wist dat ze naar buiten moest gaan om meer eten te verkrijgen, maar ze was bang.. Bang voor afwijzing. Ze had overigens geen keuze meer aangezien ze nu alleen was. Toen ze weer naar buiten ging begonnen de inwoners haar stuk voor stuk weer te herkennen aan haar 'speciale' ogen. Alles kwam weer terug: De bitter blikken, de pijnlijke woorden en de herinneringen er aan, alles kwam terug. Nu haar moeder er niet meer was hebben de inwoners zich samen gepakt en haar letterlijk uit het dorp gezet. Het was cru, het was oneerlijk maar wat wilde Chime in haar eentje er aan doen? Haar magie was nog veel te onontwikkeld om een verschil te maken en dus werd ze geforceerd om in de bossen te overleven.

Voor dagen en dagen heeft ze rond gezworven, zonder eten of drinken. Zonder te weten waar ze in vredes naam naar toe liep.. Ze stond werkelijk op het punt om het allemaal op te geven, ze was moe, bang en alleen...

Dat is wanneer ze een smal figuur zag zitten hoog in een boom, een jongen. De jongen vroeg aan Chime: ''Ben je verdwaald?'' Chime staarde hem enkel aan voor dat ze langzaam zei: ''Uhh,..'' Op dat moment beseft ze zich dat de jongen nu haar verschillende kleuren ogen kan zien en dus draait ze haar gezicht weg van hem en bedekt ze haar gezicht. Op dit punt was ze bang om haar ogen aan wie dan ook te laten zien, ze wilde zich verstoppen, verdwijnen.. Maar op dat moment hoorde ze: ''Je hebt zulke mooie ogen.'' Ze draaide zich als een gek om, licht verlegen nu en verrast. Niemand, niemand behalve haar moeder heeft dat ooit tegen haar gezegd. Ze had geen idee wat ze terug moest zeggen en dat was het moment dat de jongen zichzelf voorstelde. ''Ik ben Mana, en wie ben jij?'' Zonder het zelf echt goed door te hebben gaf Chime antwoord:

''Ah... Ch..ime- ik heet Chime''

''Wat doe je hier in het bos?''

''..I-Ik ben uit mijn dorp gezet.......''

''...hm.. Waarom kom je dan niet naar mijn plek toe? Mama zegt dat het niet goed is om té laat buiten te zijn.'' Zei Mana terwijl hij naar Chime's hand reikte.

Mana heeft haar naar zijn huis geleid; en zijn moeder heeft Chime gefixt en eten gegeven. Mana's familie voelde zich niet ongemakkelijk met Chime's ogen, in tegendeel ze waren er juist gefascineerd door. Tranen dropen langs haar wangen; ze was niet verdrietig overigens maar juist extreem blij. Zonder het door te hebben barste ze uit in tranen. Mana's familie schrok en dachten dat ze iets verkeerd hadden gedaan of gezegd. Op dat moment heeft Chime gezegd dat ze niet verdrietig was maar blij en heeft hen vervolgens haar verhaal verteld. Daarna is ze blijven wonen bij Mana en zijn familie; hen belooft te hebben dat ze haar best zou doen om met alles te helpen. Zoals bakken voor Mana's familie aangezien ze gek waren op haar gebak.

Een nacht ging Chime uit huis om een wandeling te maken.. Mana zei haar nog dat ze niet van het pad af moest dwalen maar zonder het ook maar voor een seconde door te hebben dwaalde ze af, ze was verdwaald. Ze panikeerde en heeft die nacht doelloos van kant naar kant gelopen, geroepen voor hulp maar zonder antwoord. Ze was bang, wist niet wat ze moest doen en tranen volgden al snel. Alles was zo donker zo..bedreigend. Tot ze zacht hoorde: ''--Ch.. Chim... Chime...'' het was de stem van Mana. Ze rende zo hard als ze kon in de richting van zijn stem terwijl ze nu ook zijn naam riep ''Mana Mana!'' Dichter en dichter kwam de stem van Mana: ''Chime? Chime!'' ze holt zo snel als haar benen haar konde dragen in de armen van Mana, huilend.

Na dit incident, voor Chime's verjaardag gaf Mana haar een armbandje met belletjes er aan. Het geluid van de bel was zo helder en zuiver; het was het mooiste cadeau wat ze ooit ontvangen had. En tevens het eerste dat ze had gekregen van iemand anders dan haar moeder. Mana vertelde haar dat wanneer ze ook verdwaald raakte; hij haar nu zal kunnen vinden. De familie van Mana waren de krachten van Chime niet ontgaan en hebben gespaard om haar naar Star Academy te sturen. Ondanks het feit dat Chime het verschrikkelijk vind om Mana achter te laten; is ze intens gelukkig en klaar voor een nieuw avontuur. Nerveus en angstig ja.. Maar klaar. Tenslotte zal Mana haar kunnen vinden ondanks zit ze op een andere planeet toch?

Likes
- Mana (staat zeer diep in haar hart gegrift.)
- Zoetigheid
- Witte konijnen
- De lucht
- Thee
- Slapen
- Regen
- Kussens
- Belletjes
- Het geluid van piano's en violen
- Koud weer
- Sneeuw
- Baggy kleding/losse kleding/strikjes
- Wit, blauw en grijs-blauw
- Marshmallows
- Zachte dingen

Dislikes
- Donder
- Stormen
- Alleen zijn
- Verdwaald zijn
- Bittere smaken
- Warm weer
- Insecten
- Strakke onthullende kleding
- Donkere kleuren
- Slapeloosheid
- Fruitsap
- Pittig of te zout eten
- Veel moeten bewegen/reizen

Familie
- Moeder (gestorven)
- Mana (ziet ze als een broer)
- Mana's familie
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimeza jul 27, 2013 10:40 am


{ I'LL BE BULLETPROOF}

POST GOES HERE!
WORDS • OUTFIT • NOTES
FLEUR OF ATF & SHINE




{ I'LL BE BULLETPROOF}

POST GOES HERE!
WORDS • OUTFIT • NOTES
FLEUR OF ATF & SHINE



{ I'LL BE BULLETPROOF}

POST GOES HERE!
WORDS • OUTFIT • NOTES
FLEUR OF ATF & SHINE


Laatst aangepast door William op zo jul 28, 2013 6:45 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimezo jul 28, 2013 6:11 am



Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In ut nibh erat. Donec consequat feugiat neque, nec facilisis tortor posuere quis. Sed ut justo diam. Nulla hendrerit metus vel turpis bibendum elementum. Nam non tellus non leo porta fringilla. Ut eu libero vel ipsum venenatis malesuada. Nunc aliquet egestas adipiscing. Phasellus sit amet lacus eget ipsum malesuada tincidunt at sit amet tortor. Pellentesque ut lectus nisl, quis tempor erat. Nulla urna dolor, rutrum ac tincidunt quis, mattis rhoncus justo. Donec condimentum auctor viverra. Morbi luctus libero non sem vulputate cursus non eu odio. Pellentesque eu facilisis ante. Fusce eu magna tortor.

Donec congue lorem et tellus posuere et feugiat enim commodo. Suspendisse potenti. Donec lacus turpis, condimentum ut ultricies vulputate, dapibus et nunc. Nullam adipiscing convallis arcu in hendrerit. Praesent sit amet est vel nisl sollicitudin aliquam. Etiam elit mi, lobortis nec lacinia sit amet, dictum vel mi. In elit lorem, tempus quis ultrices ut, molestie in tortor. Aenean nec lorem lacus.

Curabitur orci leo, iaculis in bibendum in, pharetra non turpis. In faucibus ligula nec metus eleifend a euismod odio interdum. Etiam in nisi et arcu eleifend euismod egestas non orci. Sed rutrum, ante quis hendrerit sodales, ipsum metus gravida lacus, eget porta est massa sit amet risus. Morbi in lacus in arcu molestie hendrerit vel et eros. Curabitur eleifend purus vel nisi mollis consequat. Curabitur felis massa, lobortis at lacinia euismod, adipiscing eget velit. Nunc mattis massa sit amet lectus porta viverra.

Donec molestie semper semper. Duis eleifend consequat lobortis. Etiam at ipsum dui, non ultrices sapien. Proin ac augue est, ac dignissim dui. Nunc pellentesque, risus a malesuada fermentum, orci est blandit augue, id vulputate enim diam sed eros. Cras orci orci, placerat nec ornare vitae, elementum eu quam. Cras suscipit semper varius. Vestibulum interdum dolor sit amet purus auctor adipiscing. Suspendisse eleifend ipsum at lectus venenatis faucibus. Nulla porta adipiscing fermentum




Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimezo jul 28, 2013 6:28 am




TAG; ---
WORDS; ---
NOTES; ---
♥!
Words go here.  It expands; it will not scroll.

Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimezo jul 28, 2013 6:32 am



Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In ut nibh erat. Donec consequat feugiat neque, nec facilisis tortor posuere quis. Sed ut justo diam. Nulla hendrerit metus vel turpis bibendum elementum. Nam non tellus non leo porta fringilla. Ut eu libero vel ipsum venenatis malesuada. Nunc aliquet egestas adipiscing. Phasellus sit amet lacus eget ipsum malesuada tincidunt at sit amet tortor. Pellentesque ut lectus nisl, quis tempor erat. Nulla urna dolor, rutrum ac tincidunt quis, mattis rhoncus justo. Donec condimentum auctor viverra. Morbi luctus libero non sem vulputate cursus non eu odio. Pellentesque eu facilisis ante. Fusce eu magna tortor.

Donec congue lorem et tellus posuere et feugiat enim commodo. Suspendisse potenti. Donec lacus turpis, condimentum ut ultricies vulputate, dapibus et nunc. Nullam adipiscing convallis arcu in hendrerit. Praesent sit amet est vel nisl sollicitudin aliquam. Etiam elit mi, lobortis nec lacinia sit amet, dictum vel mi. In elit lorem, tempus quis ultrices ut, molestie in tortor. Aenean nec lorem lacus.

Curabitur orci leo, iaculis in bibendum in, pharetra non turpis. In faucibus ligula nec metus eleifend a euismod odio interdum. Etiam in nisi et arcu eleifend euismod egestas non orci. Sed rutrum, ante quis hendrerit sodales, ipsum metus gravida lacus, eget porta est massa sit amet risus. Morbi in lacus in arcu molestie hendrerit vel et eros. Curabitur eleifend purus vel nisi mollis consequat. Curabitur felis massa, lobortis at lacinia euismod, adipiscing eget velit. Nunc mattis massa sit amet lectus porta viverra.

Donec molestie semper semper. Duis eleifend consequat lobortis. Etiam at ipsum dui, non ultrices sapien. Proin ac augue est, ac dignissim dui. Nunc pellentesque, risus a malesuada fermentum, orci est blandit augue, id vulputate enim diam sed eros. Cras orci orci, placerat nec ornare vitae, elementum eu quam. Cras suscipit semper varius. Vestibulum interdum dolor sit amet purus auctor adipiscing. Suspendisse eleifend ipsum at lectus venenatis faucibus. Nulla porta adipiscing fermentum




Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimewo jul 31, 2013 1:36 pm

tag

words
outfit
notes


 

NAE | ATF | SHINE
I WILL TRY TO FIX YOU
lights will guide you home and ignite your bones and i will try
your post goes here; don't worry, it'll scroll


tag

words
outfit
notes


 

NAE | ATF | SHINE
I WILL TRY TO FIX YOU
lights will guide you home and ignite your bones and i will try
your post goes here; don't worry, it'll scroll
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimewo jul 31, 2013 2:58 pm

POST HERE BRO - IT SCROLLS
because we got the fire and we're gonna let it burn - -

TAG

WORDS

NOTES




I FELL IN LOVE AT THE SEASIDE I HANDLED MY CHARM WITH TIME AND SLEIGHT OF HAND
words
THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimevr aug 09, 2013 2:35 am

tag

words
outfit
notes


 

NAE | ATF | SHINE
I WILL TRY TO FIX YOU
lights will guide you home and ignite your bones and i will try
your post goes here; don't worry, it'll scroll
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimema aug 19, 2013 1:26 am

bloeb
Been dreaming of blue skies, new horizon and sides from my eyes, The discovery of the unknown, Is something to tell the folks back home
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi.

Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer pospi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimema aug 19, 2013 1:35 am


If you asked me how many times you've crossed my mind, I would say once..Because you never really left.. .
never left
The sky is red tonight We’re on the edge tonight No shooting star to guide us Eye for an eye, why tear each other apart? Please tell me why, why do we make it so hard? Look at us now, we only got ourselves to blame It’s such a shame How many times can we win and lose? How many times can we break the rules between us? Only teardrops How many times do we have to fight? How many times till we get it right between us? Only teardrops So come and face me now Here on the stage tonight Let’s leave the past behind us. Eye for an eye, why tear each other apart? Please tell me why, why do we make it so hard? Look at us now, we only got ourselves to blame It’s such a shame

Tell me. How many times can we win and lose? How many times can we break the rules between us? Only teardrops How many times do we have to fight? How many times till we get it right between us?Only teardrops(Tell me now) What’s gone between us has come between usOnly teardrops (Tell me now) What’s gone between us has come between us

How many times can we win and lose? How many times can we break the rules between us? Only teardrops. How many times do we have to fight?How many times till we get it right between us? Only teardrops, only teardrops Only teardrops Only teardrops How many times can we win and lose?How many times can we break the rules between us?Only teardrops How many times do we have to fight? How many times till we get it right between us? Only teardrops

shooting star to guide us Eye for an eye, why tear each other apart? Please tell me why, why do we make it so hard? Look at us now, we only got ourselves to blame It’s such a shame How many times can we win and lose? How many times can we break the rules between us? Only teardrops How many times do we have to fight? How many times till we get it right between us? Only teardrops So come and face me now Here on the stage tonight Let’s leave the past behind us. Eye for an eye, why tear each other apart? Please tell me why, why do we make it so hard? Look at us now, we only got ourselves to blame It’s such a shame

shooting star to guide us Eye for an eye, why tear each other apart? Please tell me why, why do we make it so hard? Look at us now, we only got ourselves to blame It’s such a shame How many times can we win and lose? How many times can we break the rules between us? Only teardrops How many times do we have to fight? How many times till we get it right between us? Only teardrops So come and face me now Here on the stage tonight Let’s leave the past behind us. Eye for an eye, why tear each other apart? Please tell me why, why do we make it so hard? Look at us now, we only got ourselves to blame It’s such a shame
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimedi aug 20, 2013 9:08 am

I FELL IN LOVE AT THE SEASIDE I HANDLED MY CHARM WITH TIME AND SLEIGHT OF HAND
words
THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimeza sep 07, 2013 7:06 am

Maar eens een nieuw topic . O0bx

Panda Po heeft zijn droom waargemaakt en zich naar de top gevochten. Hij is nu de Drakenkrijger en beschermt de Vredesvallei. Maar zijn heerlijke leventje staat opeens op zijn kop als een schurk China probeert te veroveren en Kung Fu wil uitroeien.

Kung Fu Panda Po heeft zich in de eerste film bewezen en mag in deel twee de titel van Drakenkrijger dragen. Hij beschermt de Vredesvallei samen met zijn vrienden en andere Kung Fu meesters: De Vurige Vijf - Tijger, Kraan, Mantis, Viper en Aap.

Geheim wapen
Maar de dikke panda kan niet lang van zijn rustige leven genieten. Er duikt een nare tegenstander op met een geheim wapen. Zijn doel is om China te veroveren en Kung Fu uit te roeien. Samen met De Vurige Vijf moet Po China doorkruisen om deze vijand te overmeesteren. Maar hoe kan Po een wapen ontmantelen dat Kung Fu vernietigt? Hij zal daarvoor eerst zijn mysterieuze verleden moeten ontrafelen om vervolgens de juiste krachten uit zichzelf te halen.

Investering
DreamWorks Animation investeerde in totaal 100 miljoen dollar in de reclamecampagne van Kung Fu Panda 2. Er werden overeenkomsten gesloten met onder andere McDonald's, Best Buy, General Mills (ontbijtgranen), Sun-Maid (rozijnen) en Airheads (snoep). Daarnaast werden de personages uit de film in verschillende media gebruikt voor advertenties. Op de eerste dag bracht Kung Fu Panda 2 een luttele 5,8 miljoen dollar op. Genoeg voor een vervolg dachten de makers, Kung Fu Panda 3 staat gepland voor 2015.
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimema sep 16, 2013 4:21 am

Maar eens een nieuw topic . 5SAR6m7
Panda Po heeft zijn droom waargemaakt en zich naar de top gevochten. Hij is nu de Drakenkrijger en beschermt de Vredesvallei. Maar zijn heerlijke leventje staat opeens op zijn kop als een schurk China probeert te veroveren en Kung Fu wil uitroeien.

Kung Fu Panda Po heeft zich in de eerste film bewezen en mag in deel twee de titel van Drakenkrijger dragen. Hij beschermt de Vredesvallei samen met zijn vrienden en andere Kung Fu meesters: De Vurige Vijf - Tijger, Kraan, Mantis, Viper en Aap.

Geheim wapen
Maar de dikke panda kan niet lang van zijn rustige leven genieten. Er duikt een nare tegenstander op met een geheim wapen. Zijn doel is om China te veroveren en Kung Fu uit te roeien. Samen met De Vurige Vijf moet Po China doorkruisen om deze vijand te overmeesteren. Maar hoe kan Po een wapen ontmantelen dat Kung Fu vernietigt? Hij zal daarvoor eerst zijn mysterieuze verleden moeten ontrafelen om vervolgens de juiste krachten uit zichzelf te halen.

Investering
DreamWorks Animation investeerde in totaal 100 miljoen dollar in de reclamecampagne van Kung Fu Panda 2. Er werden overeenkomsten gesloten met onder andere McDonald's, Best Buy, General Mills (ontbijtgranen), Sun-Maid (rozijnen) en Airheads (snoep). Daarnaast werden de personages uit de film in verschillende media gebruikt voor advertenties. Op de eerste dag bracht Kung Fu Panda 2 een luttele 5,8 miljoen dollar op. Genoeg voor een vervolg dachten de makers, Kung Fu Panda 3 staat gepland voor 2015.
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimedo okt 03, 2013 9:15 am


I D
Name

»


Laatst aangepast door William op zo okt 13, 2013 12:49 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimeza okt 12, 2013 11:06 am

wake me up

I know I've always been shit at computer games Because your brother always beats me And if I lost I go across and chuck all the controllers at the TV And then you laugh at me And be asking me If I'm gonna be home next week And then you lie with me till I fall asleep And flutter eye lash on my cheek between the sheets And you will never know Just how beautiful you are to me But maybe I'm just in love When you wake me up Cause maybe you're lovable Maybe you're my snowflake And your eyes turn from green to grey And in the winter I'll hold you in a cold place And you should never cut your hair Cause I love the way you flick it off your shoulder
YOUR POST GOES HEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimeza okt 12, 2013 11:16 am




WHY CAN'T THE MOON STAY FULL FOREVER

Identiteit
Engelse naam: Jeremy
Koreaanse naam: Hara
Achternaam: Lee
Bijnaam: Jer, Jerry, Jam, Jammy,
Leeftijd: 17 jaar, 3 maanden en +/- 8 dagen
Geslacht: Mannelijk
Geboortedatum: 28-6-1995
Geboorteplaats: Seoul, Zuid Korea
Geaardheid: Biseksueel

Signalement
Lengte: 1.75 m
Gewicht: 58 kg
Postuur: Slank, niet echt slungelig maar wel vrij mager. Weinig bespiering
Haarkleur: Bruin, Rood, Blauw, Blond, Oranje alle kleuren geverfd, zijn echte kleur is Zwart.
Oogkleur: Donkerbruin
Piercings/Tattoos: Oorbellen, Twee tattoo’s eentje die over zijn borst loopt. Van zijn linker sleutelbeen tot aan zijn rechtersleutelbeen. De ander is opde achterkant van zijn nek, bij de haarlijn eentje die je bijna niet ziet. Het zijn beiden abstracte figuren (zwart)
Littekens: Op de zijkant van zijn lichaam, een niet rechte lijn, de huid is nog steeds lichter met een donkerder randje, hij heeft het litteken gekregen toen zijn jongere zus een zombie werd. Hij wilde het niet geloven en liep daarbij een snede op.
Kledingstijl: Best wel casual en street. Hij is wel erg op de hoogte van de trends en kleed zich dan ook zo. Hij houd van aardekleuren. Hij heeft de neiging om alles te matchen en houd van laagjes, zo nu en dan verft hij zijn haar zelfs mee zodat het in de juiste kleur is. Qua kleding is hij dus best wel kieskeurig. Tegenwoordig maakt het hem allemaal niet meer zoveel uit overigens, aangezien hij al blij mag zijn als hij in leven blijft.

Individualiteit
Karakter: Jeremy heeft een vrij open persoonlijkheid. Zijn leven is praktisch een open boek voor iedereen die het lezen wilt. Voorheen was hij best wel een party-animal en werd hij uitgenodigd voor de meest gave feestjes. Feestjes die hij nu zonder enige emotie opzij kan duwen. Nu hij helemaal alleen is, is Jeremy sneller geïrriteerd en minder snel ontroerd. Huilen is nu een teken van zwakte geworden terwijl hij eerder iemand was die zijn emoties goed kon uiten naar anderen. Nu, als hij bang is want dat is het gewoon, reageert hij da af op anderen. Door ze te vertellen wat ze allemaal fout gedaan hebben en etc. Omdat dit van origine niet in zijn karakter zit gaat dat niet zonder gevolgen, sociaal heeft hij het gevoel dat hij de moeite niet meer waard is waardoor hij zich graag afzondert. Het vertrouwen in mensen is bij Jeremy ook aanzienlijk omlaag gegaan de afgelopen tijd. Wie kun je nu tenslotte wel nog vertrouwen. De meeste zombie's zie je van verre al aankomen maar er zijn er die zodanig op mensen lijken dat het verschil moeilijk te ontdekken valt. Bovendien, je kunt een dag een vriend maken en de volgende dag er achter komen dat deze is veranderd. Dan maar geen vrienden, aldus Jeremy. Jeremy is ondanks grote ergernis een hopeloze romanticus; betekenis: Hij valt voor alles wat los en vast zit, geheel onbewust en hij heeft er een hekel aan. Hij wilt geen vrienden maken, en al helemaal niet verliefd op iemand worden die hij dan weer kan verliezen. Jeremy is dus een persoon wat tegenwoordig vaak in de knoop ligt met zichzelf, zichzelf dingen verbiedend die basis zijn, allemaal omdat ze zonodig moesten verhuizen.

Goede eigenschappen: Snel, Ingenieus, Adaptief
Slechte eigenschappen: Chaotisch, Afstandig, Hopeloze romanticus

Hobby’s: Gitaar spelen, tekenen en schetsen, dagdromen, accupunctuur, lezen, foto's maken

Houd van: Muziek, gitaar spelen, Pop en Dance, zoetigheid en vette hap, natuur schetsen maar ook mensen schetsen, doodlen, onschuldige en of naieve mensen, goede kleding, accupunctuur,  pony’s en katten, vrijheid om te staan en gaan waar hij wilt

Houd niet van: Betweterige mensen,  gedwongen worden om iets te doen, niet serieus worden genomen, niet naar hem geluisterd word, onrespectvol met hem omgegaan word, alle soorten pasta’s en alle soorten dranken behalve water en appelsap en goldstrike, vissen, vooroordelende mensen, open water, zee, zwemmen, zeewier, silent treatment, rokers, mensen die liegen, zijn liteken, opgesloten zitten, kleine ruimtes, mensen vertrouwen en verliefd worden

Angsten: Iets tegen iemand zeggen wat niet zo bedoelt is en daarmee een relatie verpesten, zijn moeite met emoties uiten die hem er van weerhoud dingen te zeggen die hij wel wilt zeggen, open water en zwemmen, alleen zijn, opgesloten worden tussen vier muren, veranderen in een zombie, een dierbare zien veranderen in een zombie, vrienden maken, verliefd worden

Turn ons: Vrouwen met een huid van porcelein, vrouwen die niet té veel make-up gebruiken, vrouwen met een pittig karakter, witte tanden en hygiënisch, Lange mannen, grote ogen, mooie glimlach

Turn offs: Vrouwen die halve mannen zijn, nagelbijters, niet netjes, onrespectvol, liegen, overheersende geurtjes, mannen die halve vrouwen zijn, huilerige types, rokers, onbehulpzame of snobbige mensen, mensen die niet delen, die veel kleiner als hem zijn,mensen die snel opgeven, mensen die de ander ondersneeuwen met cadeautjes

Gevecht: Jeremy vecht voornamelijk met zijn accupunctuur naalden. Als tweede optie maakt hij gebruiken van scherpe dunne messen, die hij random over zijn lichaam verspreid heeft.

Jeremy ontwijkt liever elke vorm van een gevecht maar als hij er in terecht komt zijn dit zijn voor en nadelen.
+Snel en behendig: Jeremy is zeer snel en behendig, totaal niet onhandig wat betekent dat hij sneller een naald in je nek gedaan heeft voor je ook maar de kans hebt gehad om je om te draaien. (bij wijze van)
+Handig, tactisch, precies: Jeremy is een tactische vechter en analyseert eerst de situatie voor hij aanvalt. Hij is super precies als het gaat om zijn aanvallen, dit komt omdat hij zeer precies moet zijn waar hij zijn naalden plaatst.

-Zwak: Jeremy is niet gebouwd voor een lichamelijk gevecht. Hij is smal, lang en heeft weinig spieren. Jeremy is als het een gevecht om kracht is dus snel te overwinnen.
-Afhankelijk van omgeving en hoeveelheid: Als zijn naalden op zijn heeft hij enkel nog zijn messen, waar hij liever niet mee vecht. Hij is afhankelijk van de omgeving omdat hij bewegingsruimte nodig heeft, hij moet kunnen bewegen. Hem vastzetten is voor hem dus bijna een definitief einde.

Historiek
Verleden: Jeremy is geboren in Zuid-Korea, Seoul. Hij was altijd een jongen waar je mee kon lachen, verzon de meest rare grapjes en kon snel goed overweg met zowel oudere mensen als de mensen van zijn leeftijd. In Jeremy's jongere jaren had hij vrijwel niets te klagen, hun familiebedrijfje ging goed en Jeremy's punten waren super. Hij was vastbesloten om de zaak van zijn familie over te nemen en studeerde daar dan ook hard voor. Zijn familie was namelijk de eigenaar van een accupunctuur keten. Naalden. Iets waar Jeremy vanaf jongs af aan al een fascinatie had. Hij kwam er achter waar je naalden moest plaatsen om een fijn gevoel te krijgen maar begon naarmate hij ouder werd ook te leren waar je de naalden moest plaatsen om een gevoel van pijn om te wekken. Als laatste heeft hij in een boek gelezen wat de technieken waren om iemand volledig te verlammen of zelfs te doden. Dit waren allemaal dingen waarvan Jeremy dacht dat hij ze nooit nodig ging hebben maar niets was minder waar. Nu hij terug kijkt op zijn jonge jaren, is hij zo blij dat hij in die tijd een goede student was en geïnteresseerd was in alles wat los en vast zat. Had hij dit niet gehad dan was zijn kans van overleven miniem geweest.

Maar de dag kwam dat zijn vader die twee banen had, gevraagd werd om ergens anders te gaan werken. Dat zou betekenen dat ze hun accupunctuur zaak moesten sluiten en moesten verhuizen. Het idee van verhuizen alleen al riep angst op bij Jeremy. Hij had het prima waar hij nu was. Hij had vrienden, een goede school haalde goede punten en was over het algemeen gelukkig met zijn leven. Hij was er dan ook flink op tegen toen zijn ouders hadden besloten de grote stap te maken. Een levens veranderende stap zo bleek niet veel later. Toen Jeremy 15 was verhuisde ze naar een klein plekje in California, Bakersfield. Het huis wat ze kregen aangewezen was niet veel maar het was wel bewoonbaar. Jeremy vond het helemaal niets, het was een ander klimaat een andere omgeving etc. Alles werd nog erger toen er rare dingen begonnen te gebeuren rondom de familie heen. Hele rare dingen.

Op een avond kwam zijn vader van zijn werk veel te vroeg thuis. Hij had een rare blik in zijn ogen en ook zijn houding kwam raar op de rest van de familie over. Zijn vader was besmet geraakt met het virus, niet dat Jeremy daar toen een idee van had. Toen zijn vader de familie begon aan te vallen en zijn zusje besmette begon Jeremy pas iets duidelijk te worden. Jeremy heeft zijn moeder in alle chaos naar buiten weten te trekken en mee weten te slepen naar het bos. Daar hebben ze als twee vogeltjes in een kooitje zitten wachten, wachten tot de dag zou komen dat ze ook in zombies zouden veranderen. Die dag kwam, voor een van beiden sneller als verwacht. Een onbekende zombie veranderde Jeremy's moeder in een verschrikkelijk wezen. Jeremy is weggerend zo hard als hij kon, tranen vloeiend over zijn wangen in het proces. Waar was hij beland en wat waren die dingen? Hij was alleen, en bang voor wat er hier allemaal rondliep. Jeremy heeft moeten leren te overleven in zijn eentje. Hij woonde voornamelijk in het bos, in een van zijn zelf gemaakte hutten of kleine open plekken waarvan hij dacht dat niemand ze kende. Zijn moeder, vader of zusje heeft hij sinds die tijd nooit meer gezien en hij hoopt dat hij ze ook nooit meer hoeft tegen te komen. Het idee dat hij een einde aan hun leven moet maken is te shockerend. In die tijd is hij wel veel andere zombies tegen gekomen, sommigen heeft hij oog in oog mee gestaan en anderen heeft hij alleen van een afstandje bekeken. Enkelen, heeft hij vermoord door middel van zijn naalden. Hij heeft er lang over moeten doen voordat hij eindelijk een techniek had die daadwerkelijk een einde aan hun 'leven' maakte.
Bovendien is het niet gemakkelijk, hij moet de naald precies in de achterkant van hun nek zetten, dit immobiliseert ze niet alleen maar zal ze na verloop van tijd ook vermoorden. Waren ze nog levend, een pijnlijke moord maar daar geeft Jeremy niets om. Overleven is het belangrijkste.

Familie
Vader - Zombie, onbekend of hij nog leeft.
Moeder - Zombie, onbekend of ze nog leeft.
Jonger zusje - Zombie, onbekend of ze nog leeft.


IT'S NOTHING THAT I NEED TO SAY

THANKS TO LOUIS AT ATF!

Terug naar boven Ga naar beneden
William
Admin
William


Aantal berichten : 313
Punten : 346
Leeftijd : 29
Woonplaats : Neverland~

Character
Naam: William
Leeftijd: 22
Aandoening: Alcohol verslaafd

Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitimedo okt 17, 2013 11:20 am

Code:
[table align="center" width="459" height="570" background="http://imageshack.us/a/img856/6775/y5uw.png"][tr][td]<div style="width:395px;height:254px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:280px;margin-left:30px;padding-right:4px;"'">[color=#7db3e9] [font=Times][size=10][justify] [u]Identiteit[/u]
[b]Engelse naam:[/b] North Jeremy
[b]Achternaam:[/b] Ishikawa
[b]Bijnaam:[/b] No, Nor, Jer, Jammy, Jambé.
[b]Leeftijd:[/b] 17 jaar, 3 maanden en +/- 4 dagen
[b]Geslacht:[/b] Mannelijk
[b]Geboortedatum:[/b] 28-6-1995
[b]Geboorteplaats:[/b] District 4
[b]Geaardheid:[/b] Biseksueel
[b]Familie:[/b] Jonathan, zijn vader
Eve, zijn moeder
River, zijn jongere zusje

[u]Signalement[/u]
[b]Lengte:[/b] 1.75 m
[b]Gewicht:[/b] 58 kg
[b]Postuur:[/b] Slank, niet echt slungelig maar wel vrij mager. Weinig bespiering
[b]Haarkleur:[/b] Bruin, Rood, Blauw, Blond, Oranje alle kleuren geverfd, zijn echte kleur is Zwart.
[b]Oogkleur:[/b] Donkerbruin
[b]Piercings/Tattoos:[/b] Oorbellen, Twee tattoo’s eentje die over zijn borst loopt. Van zijn linker sleutelbeen tot aan zijn rechtersleutelbeen. De ander is opde achterkant van zijn nek, bij de haarlijn eentje die je bijna niet ziet.
[b]Littekens:[/b] Op de zijkant van zijn lichaam, een niet rechte lijn, de huid is nog steeds lichter met een donkerder randje, hij heeft het liteken gekregen toen hij al in de koepel zat, een jongen wilde de hamburger hebben die Jeremy in zijn handen had en heeft Jeremy in zijn zij gesneden om hem te krijgen, de jongen is uiteindelijk zelf gestorven.
[b]Kledingstijl:[/b] Best wel casual en street. Hij is wel erg op de hoogte van de trends en kleed zich dan ook zo. Hij houd van aardekleuren. Hij heeft de neiging om alles te matchen en houd van laagjes, zo nu en dan verft hij zijn haar zelfs mee zodat het in de juiste kleur is. Qua kleding is hij dus best wel kieskeurig en hij kan er dan ook niet echt tegen wanneer hij er niet uit ziet.
[b]Dier:[/b] arctic wolf
[b]Kleur vacht:[/b] Wit, met een grijs oor, er mist wat vacht bij de plek van z’n liteken
[b]Kleur ogen:[/b] Donkerbruin, maar iets lichter als in zijn mensenvorm
[b]Schofthoogte: [/b]80cm
[b]Dier algemeen: [/b]Vrij slanke wolf die niet extreem hoog op zijn benen staat, heeft een ruwe vacht maar een die hij spik en span schoon houd, heeft grote hoektanden.
[b]Dier overig:[/b] Omdat hij zo smal gebouwd is en vrij klein is, is hij sneller als de meeste wolven, dit gaat wel ten koste van de afstanden, die hij niet volhoud in tegen stelling tot de andere wolven.

[u]Individualiteit[/u]
[b]Karakter:[/b] North ziet er op het eerste gezicht misschien open en uitgaand uit, maar dit is echter niet het geval.. Sterker nog North is vrij introvert en vrij verlegen voor een tiener zijn doen. North is dan soms ook wat terughoudend en weet soms niet wat hij moet zeggen, hij lost dit meestal op door kwaad te worden, weg te lopen of geïrriteerd te raken of helemaal niets te doen, allemaal niet de dingen die hij eigenlijk bedoelt. North zegt dus wel vaker dingen die hij niet echt meent en doet ook wel eens dingen die hij niet echt wilt doen. Later heeft hij er meestal spijt van, maar zijn trots, hoe klein die ook moge zijn, zit hem meestal in de weg. Verder is North een lieve en vriendelijke jongen, een jongen met dromen en wensen als geen ander. North is een echte dagdromer en soms is hij dan ook helemaal in de wolken van iets. Maakt niet uit wat, als hij er maar gefascineerd van is geraakt. Iets anders wat heel erg kenmerkend is aan North is dat hij niet kan stilzitten, of naja hij kan het wel, maar vind het alles behalve leuk. Als hij niets heeft om hem bezig te houden word hij snel chagrijnig en heeft er dán geen probleem mee om het op iedereen af te reageren die in de buurt is. North is claustrofobisch en heeft een fobie voor open water omdat hij niet kan zwemmen, hij is eigenlijk bang om te verdrinken. Hij geeft overigens niet graag toe dat hij hier last van heeft, en doet zich graag beter voor dan hij is. Kortom, North is een lieve maar ietwat verlegen jongen die de problemen in zijn leven niet altijd even handig op lost.
[b]Positieve eigenschappen:[/b] Hij is nauwkeurig, smal en daarom vrij snel, heeft een scherp verstand, over het algemeen lief en verzorgend
[b]Negatieve eigenschappen:[/b] Bang voor water, opvliegerig, niet in staat om zijn emoties te benoemen noch te uiten, heeft de neiging te lang over dingen na te denken, of soms juist helemaal niet.
[b]Hobby’s:[/b] Gitaar spelen, tekenen en schetsen, dagdromen, boogschieten
[b]Houd van:[/b] Muziek, gitaar spelen, Pop en Dance, zoetigheid en vette hap, natuur schetsen maar ook mensen schetsen, doodlen, onschuldige en of naieve mensen, goede kleding, boogschieten, nieuwe pijlen maken,  pony’s en katten, vrijheid om te staan en gaan waar hij wilt
[b]Houd niet van: [/b]Betweterige mensen,  gedwongen worden om iets te doen, niet serieus worden genomen, niet naar hem geluisterd word, onrespectvol met hem omgegaan word, alle soorten pasta’s en alle soorten dranken behalve water en appelsap, vissen, veroordelende mensen, open water, zee, zwemmen, zeewier, silent treatment, rokers, mensen die liegen, poef’en, zijn liteken, opgesloten zitten, kleine ruimtes, vissen, hungergames
[b]Angsten:[/b] Iets tegen iemand zeggen wat niet zo bedoelt is en daarmee een relatie verpesten, zijn verlegenheid die hem er van weerhoud dingen te zeggen die hij wel wilt zeggen, open water en zwemmen, alleen zijn, poef’en, en alleen zijn wanneer  hij poeft, en niets van het leven gezien te hebben, opgesloten worden tussen vier muren, gekozen worden, zusje gekozen word
[b]Turn ons:[/b] Vrouwen met een huid van porselein, vrouwen die niet té veel make-up gebruiken, vrouwen die hun make-up goed weten op te doen, vrouwen met een pittig karakter, witte tanden en hygiënisch.
[b]Turn offs:[/b] Vrouwen die halve mannen zijn, nagelbijters, niet netjes, onrespectvol, liegen, overheersende geurtjes, mannen die halve vrouwen zijn, huilerige types, rokers, onbehulpzame of snobbige mensen, mensen die niet delen, die veel groter als hem zijn.

[u]Hongerspelen[/u]
[b]Sterke punten[/b] North is goed met de pijl en boog, mede omdat dat een van zijn hobbies was in zijn jeugd. Hij kan vissen en heeft enigszins verstand van planten door zijn tijd met pijl en boog etc. Dit zijn overigens meer de planten van de hei dan van het bos, als laatste heeft hij een scherp geheugen en goede hersenen waardoor hij vrij oplossingsgericht is.

[b]Zwakke punten[/b] Bang voor water, kan dus niet zwemmen, heeft weinig tot geen verstand van koken, geen idee van de situatie in een bos etc, denkt vaak te veel na over dingen

[b]Hoeveel kans om tribuut te worden[/b] Zijn vader en moeder hadden een goed inkomen door het verkopen van vis maar ook het verkopen van hun handelsmerk netten en speren waardoor er nooit echt nood was om extra eten te kopen door middel van bonnen. Om die reden heeft North het normale aantal bonnen voor zijn leeftijd m.a.w. 6.

[u]Historiek[/u]
[b]Verleden:[/b] 17 jaar geleden op een zonnige zomerdag werd North geboren. Z'n ouders konden niet gelukkiger zijn met het kind waar ze al jaren naar verlangde maar niet konden verwekken. Een wonder werd North genoemd. Daarnaast bleek North het perfecte kind te zijn. Hij huilde zelden, hij glimlachte veelal, en luisterde doorgaans goed naar zijn ouders. Vijf jaar na North's geboorte, gebeurde er een tweede wonder. Dit in de vorm van een zusje, een tweede kind genaamd River. Echter bleek al vroeg dat River een zware vorm van astma had, waardoor ze zwakker was dan de meeste kinderen van haar leeftijd. North dolblij dat hij nu een grote broer was, was zeer beschermend tegenover zijn jongere zusje River.

Het was hierdoor dat op een stormachtige dag, toen North enkele vrije uren had, hij in een heftige discussie raakte met een jongen twee jaar ouder als hemzelf. Die jongen noemde River een zwak kind, die nooit voor zichzelf zou kunnen zorgen en altijd van anderen afhankelijk zou zijn, daarmee anderen de weg versperrend. North, die zijn woede niet langer meer kon bedwingen, vloog de jongen aan en wist hem met goed gerichte vuist in zijn gezicht te slaan. De jongen, nu ziedend van woede, greep de veel kleinere North bij zijn kraag en sleepte hem mee naar een van de afgelegen zijtakken van de hoofdrivier die door het dorp stroomt. Hij greep North's zwarte haren en duwde zijn hoofd ruw onderwater. North probeerde zich uit alle macht los te trekken. Een enkele keer wist hij boven water te komen en naar de hoognodige adem te snakken, alvorens hij weer onderwater gedrukt werd. Het duurde niet lang voor alles zwart werd..

Sinds die tijd is North bang voor water, of in ieder geval grote substanties van het doorzichtig koude spul. North heeft dan ook nooit leren zwemmen en ontwijkt water het allerliefst, iets wat natuurlijk goed gaat in een district die vrijwel bekend staat om water. Not. North heeft wel net als een ander in district 4 leren vissen, van zijn vader waar hij een hele goed band mee heeft. Ondanks die goede band heeft North nooit durven zeggen tegen zijn vader dat hij het water vreest, omdat hij bang is dat zijn vader hem een mietje of nog beter, een schande vind. Je kunt dus ook wel begrijpen dat vissen nooit de grootste hobby van North is geworden, en aangezien hij toch íets met zijn tijd moest doen is hij zich voornamelijk  gaan concentreren op pijl en boog. Hij heeft altijd al iets gehad met het simpele instrument, geniet van elke keer dat hij een pijl laat vliegen en kan het niet laten zich euforisch te voelen wanneer het zijn doel bereikt.

De opstanden in Panem zijn North natuurlijk niet ontgaan, hoewel hij zich wel meer aan de zijlijnen heeft gehouden. Natuurlijk hij heeft mee gedaan maar in veel mindere mate zoals zijn maten etc. De hungergames vind North klinkklare onzin, maar veel meer als dat vreest hij dat hij een keer zal moeten meedoen, en daarbij ook dat zijn jongere zusje moet meedoen. Met haar astma maakt ze geen enkele kans, bovendien is haar ervaring met wapens zo miniem dat ze waarschijnlijk gewoon het allereerste slachtoffer zou worden.
[/justify][/size] [/font] </div>[/color][/td][/tr][/table]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Maar eens een nieuw topic . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maar eens een nieuw topic .   Maar eens een nieuw topic . Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maar eens een nieuw topic .
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nieuw topic want html fail
» Hoppelakee, 360º, hotseflotse, nieuw topic
» Onzin Topic ~ Parte uno.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Limited :: OFF TOPIC :: GRAPHICS :: DUMP-
Ga naar: