Character Naam: Isa Davis Leeftijd: 19 Aandoening: Drank en drugs verslaving, schizofrenie.
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. za jul 21, 2012 9:49 am
Hi everyone! Heb me net ook aangemeld, kan echter pas over twee weken gaan roleplayen aangezien ik nu op vakantie ga. Maar vond het concept echt gaaf! ^^
Nathan Admin || Docent geschiedenis
Aantal berichten : 172 Punten : 199 Leeftijd : 32 Woonplaats : My laptop
Character Naam: Nathan Gardner Leeftijd: 36 Aandoening: Alcoholisme
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jul 22, 2012 11:54 pm
Hey Romy! Welkommmmm~ =D
En aan iedereen waar ik een topic mee had (Nien, Ryann, Emma) heeeel erg sorry dat ik zo plotseling van de RPG-aardbodem verdwenen ben! Heb de laatste tijd nogal veel gedaan en ben de afgelopen dagen ziek geweest, dus RPGen zat er niet in :[ Ik ga mijn uiterste best doen weer actief te zijn! :]
Evan
Aantal berichten : 43 Punten : 47 Leeftijd : 29 Woonplaats : Stop stalking me o-o
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jul 23, 2012 12:40 am
Ooeeh nog een heel verlate beterschap dan Celeste ;D Daamn, ik faal echt... Eerste dag dat het een beetje zomers weer is en ik ben meteen half verbrand xDD Hmm volgende keer toch maar zonnebrandcrème van een hogere factor gebruiken D:
Ian
Aantal berichten : 16 Punten : 24 Leeftijd : 32 Woonplaats : My laptop~
Character Naam: Ian Adler Leeftijd: 27 Aandoening: Anti-sociale persoonlijkheidsstoornis / psychopathie
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jul 23, 2012 12:54 am
Dank je wel, Emma :') En dat is mij vorig jaar ook gebeurd; toen ging ik naar zee, maar het zou maar 19 graden worden, dus ik had geen zonnebrandcrème bij me... En dat heb ik geweten xD Succes :') Hoop dat het niet al te veel pijn doet D:
Evan
Aantal berichten : 43 Punten : 47 Leeftijd : 29 Woonplaats : Stop stalking me o-o
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jul 23, 2012 3:25 am
Haha bij mij was het ook gewoon zo dom xD Ik dacht dat het wel mee zou vallen, toen ben ik uren buiten geweest en toen volkomen verbrand op mn armen&nek xD Naja, i''ll survive, met een hoop aftersun :3