Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jun 11, 2012 7:08 am
hihoi, sorry voor mijn lange afwezigheid, ik was dus een beetje dommig...
ik probeerde steeds inteloggen onder de naam: Ginny omdat die nog in mijn mailbox stond ik was dus helemaal vergeten dat je naam van je karakter je inlog dinges is, dusja ik kwam er niet op. grrr.
en oh, ik heb een rotdag ben super chaggereinig ben namelijk gezakt voor mijn auto theorie met maar 4 fouten teveel wat het dus nog erger maakt.
en hoe was jullie dag?
Jongin
Aantal berichten : 33 Punten : 37 Leeftijd : 30 Woonplaats : Under Your Bed ~
Character Naam: Kim Jongin // Kai Leeftijd: 18 ~ Aandoening: Schizofrenia.
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jun 11, 2012 7:35 am
Awwh dat is dus zo balen he! D: Mijn dag was.. nat -.-
But verder okay n_n
Jonghun
Aantal berichten : 18 Punten : 18 Leeftijd : 31
Character Naam: Choi Jonghun Leeftijd: 22 Aandoening: Body Integrity Identity Disorder
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jun 11, 2012 8:52 am
Hello Hello peepz ^^
Jongin
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jun 11, 2012 8:53 am
HEE JIJ DAAR~!
GOODBYE GOODBYE ~
Laatst aangepast door Jongin op ma jun 11, 2012 8:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
Jonghun
Character Naam: Choi Jonghun Leeftijd: 22 Aandoening: Body Integrity Identity Disorder
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jun 11, 2012 8:54 am
JAA zeg het eens~?
Jongin
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jun 11, 2012 8:55 am
GOODBYE GOODBYEE ~
Omy beiden een Jongiee x33 Betekend niet veel guwds he >3
Jonghun
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jun 11, 2012 9:12 am
OMG niet goed niet goed. Het Jong virus verspreid zich overal
Character Naam: Rue Talisker Leeftijd: 17 jaar Aandoening: -
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jun 11, 2012 10:58 am
Hihi heb 40 foto's van Artis op DeviantArt gezet xD en er zijn zoveel fave's o_O ik ging ze net proberen allemaal te bedanken was lang bezig D: gelukkig waren er ook mensen die meerdere foto's favde zodat ik ze maar een keer hoefde te bedanken xD en Joya wat nice dat je hier op zit :3
Character Naam: Jinyoung // J Leeftijd: 21 Aandoening: Antisociale persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jun 11, 2012 1:31 pm
Haha, ja op DA gebeurd het idd snel dat je fave's krijgt idd. =3 Wel leuk ofcourse~
Poeff. Ikke slapen, heb alle sheets al gemaakt voor me nieuwe char J. Morgen html-en en zijn verleden schrijven en karakter. Daarna op William en Alexander antwoorden. En dan eventjes... andere sites checken etc. =3
Lekker slapen <3
Jongin
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jun 11, 2012 6:35 pm
Kpop is gonna take over the world muhaha ~
Omy! Jinyoung! <33 =w=
Yeah lid worden like a ninja. Awesum rpg. Heb al veeeel te veel ideeen voor chars he he he.
Character Naam: Rue Talisker Leeftijd: 17 jaar Aandoening: -
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. di jun 12, 2012 3:24 am
Ik had het zondag nog met een vriendin van me over Limited xD ze kende het zei ze 'Je bedoelt die bloederige rpg?' xD Ik zo 'Ja die, maar hij valt wel mee hoor ='] Het is niet zo eng als het de eerste keer misschien lijkt xD'
Luhan
Aantal berichten : 43 Punten : 51 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your closet
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. di jun 12, 2012 4:22 am
K-Pop FTW! Hehe~
Haha 'bloederige rpg', geniaal~~
ik had vandaag herkansing ANW, ging bagger slecht.. Naja ik hoop dat ik in iedergeval gewoon een voldoende heb en niet als de eerste keer weer een 4,6.. =_=.. Wat alleen wel heel erg zuur was dat de mensen bij mij op school pas deze week maandag ermee kwamen dat de herkansing vandaag was, dusss ik heb gister echt tot laat zitten leren en nu ben ik moe.. ;A;
anyway genoeg gezeik, hoe was jullie dag.. hoe was stage, school etc etc?? :3
Character Naam: Jinyoung // J Leeftijd: 21 Aandoening: Antisociale persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. di jun 12, 2012 6:14 am
Omg. Jou nieuwe gif van Luhan is echt <3
En bloederige rpg, yeah I know. Het is vast en zeker schrikken de eerste keer XD
Urgh, ANW is ook moeilijk lijkt me XD Ik heb het niet godzijdank x'D Ik heb geen school want ik heb vakantie, dus ben vandaag gewoon de hele dag thuis =3
Zometeen naar de film; The Lucky One.. Ben benieuwd hoe die is ='3 Daarna ben ik volledig tot jullie beschikking <3
Jonghun
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. di jun 12, 2012 6:53 am
AAAHHHH Jinyoung Me lieft hem en hij is slecht bezig de laatste tijd. Niet goed voor mijn hart
Character Naam: William Leeftijd: 22 Aandoening: Alcohol verslaafd
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. wo jun 13, 2012 2:24 am
aah okaay =D
Ben je wel eens naar een concert geweest? SM Town? ofzo =] Mijn zus (Ryann) en ik zijn naar SM Town in parijs geweest, Supershow 4 in Parijs en Cube in Londen. Was allemaal duur, maar zeker waard =']
Jonghun
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. wo jun 13, 2012 2:26 am
Nope jammer genoeg niet. Toen dat alles kwam in Europa kende ik niemand die ook Kpop gek was en zou ik dus alleem moeten wat niet mocht en ook inderdaad de prijs. Ik zit niet zo breed dus het is allemaal een beetje moeilijk. Als ze nou een keer in Duitsland komen ofzo dat zou een stuk beter zijn.