Aantal berichten : 33 Punten : 37 Leeftijd : 30 Woonplaats : Under Your Bed ~
Character Naam: Kim Jongin // Kai Leeftijd: 18 ~ Aandoening: Schizofrenia.
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. za jun 16, 2012 7:57 am
@Quy;; Thankyouuu <'33 En ohmy naar Vietnam? Supergaaf zeg! =D Foto's maken foto's maken en natuurlijk een uitgebreid verslag hihi xpp Benechttejaloersweetje x3
Aaaah efteling. Ohmy daar moet ik ook weer naar toe *sobsob*
OH MY GOODNESS!
JUUDJE <'33 Elloes hieros darlingos.
Luhan
Aantal berichten : 43 Punten : 51 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your closet
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. za jun 16, 2012 9:15 am
@Pomme: Ooh gezellig haha~! Gaan we leuk met zijn allen naar het sprookjesbos haha~
Ja, Luhan is echt een engeltje~ wilde mijn siggie al gaan vervangen met deze gif
maarja deze die ik nu heb vind ik toch nog te leuk~
@Joya: Jaa, ik kan echt niet wachten! Ik zal zeker heeeel veel foto's maken!
Ga ook leuk de 25e naar de efteling haha~~
Oké mensen, ik heb dus maandag wiskunde proefwerk.. Maar ik ben nog niet echt begonnen, ik faal aahh~! En ik moet nog aan scheikunde beginnen en natuurkunde, ah god dat wordt een verschrikkelijke week volgende week ;A; en ik moet ook nog eens een twee tekeningen afmaken.. en dan zit ik nu hier achter mijn laptop te niksen.. .__.
Gaan jullie trouwens nog op vakantie??
Scarlett Psycholoog
Aantal berichten : 18 Punten : 24 Woonplaats : Meeeh.
Character Naam: Scarlett Natasha Holmes Leeftijd: 23 Aandoening: -
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. za jun 16, 2012 9:18 am
Elloes Joyaos.
@Quy;; 1, awesome naam heb je daar. 2, het sprookjesbos is eng. && Judith gaat naar Engeland. Helemaal droolen over accenten, yay~
Character Naam: Rue Talisker Leeftijd: 17 jaar Aandoening: -
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. za jun 16, 2012 9:37 am
Waarom gaan jullie allemaal naar van die awesome landen o_O Alhoewel ik ga 3/4 dagen naar België >;D logeren bij vriendin samen met een andere vriendin En Quy die gif die je nu als siggie hebt is like te lief XD die moet je gewoon houden :'3
Character Naam: William Leeftijd: 22 Aandoening: Alcohol verslaafd
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 2:38 am
Ik mee eens, deze gif houden grr. haha en dan gaan we de 25e gezellig ook hahaha, gnenen >:]
Wij gaan helaas niet op vakantie T_T maar wel 2x naar de Efteling en vanalles en nog wat anders doen.. Hoop ik. >.<
Jongin
Aantal berichten : 33 Punten : 37 Leeftijd : 30 Woonplaats : Under Your Bed ~
Character Naam: Kim Jongin // Kai Leeftijd: 18 ~ Aandoening: Schizofrenia.
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 4:52 am
THUIS~
En ik ben zo brak als het maar kan. 4 uur naar bed gaan en kwart over 8 opstaan zijn niet goed voor een mens ._. Maar het was wel onwijs gezellig. Lucky me dat ik morgen eerste twee uur vrij heb want damn x3
@ Quy // OEH. Graag! Graag hihi x33 En ik zal eens kijken of ik kan. Volgens mij wel namelijk c: MOETEN WE EEN MEETING HOUDEN EIGENLIJK! ~
En ik ga dit jaar twee weken naar Kroatië c: En ja 7 weken Texel voor stage nog dan xpp
@ Nien // Awh maar dat is toch ook harstikke leuk! Lijkt me juist leuk een aantal dagen naar een vriendin die niet in de buurt woont xp
Evan
Aantal berichten : 43 Punten : 47 Leeftijd : 29 Woonplaats : Stop stalking me o-o
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 5:25 am
Meh ik haat SE's x.x Maar al bijnabijna...bijna vakantie .___. Mn ouders kunnen echt niet plannen; nog steeds niet besloten waar/wanneer we weggaan -.- @Joya'tje: Kroatië is echt awesome o: En nu ga ik proberen eerste postje met Evan te derpen :3
Minhyun
Aantal berichten : 22 Punten : 24 Leeftijd : 31
Character Naam: Hwang Minhyun Leeftijd: 16 years Aandoening: Snel agressieve losgeslagen puber. [SALP]
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 6:49 am
*Yawns*
*Komt maar eens rondkijken*
Haaai ^^
Evan
Aantal berichten : 43 Punten : 47 Leeftijd : 29 Woonplaats : Stop stalking me o-o
Character Naam: Kim Jonghyun // JR Leeftijd: 17 ~ Aandoening: Narcistische persoonlijkheidsstoornis [NPS]
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 7:38 am
Yaye! ~
En me is always happy met jou liefste Maaike <'33 Kunnen we éindelijk weer saampjes rpg'en =DD
@Emma;; Is jij de Emma die ik denk dat jij bent? c: -puppyeyes- En nog heeeel veel succes dan. Je kunt het! <3
Scarlett Psycholoog
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 7:43 am
Ik verdenk Emma te zijn wie jij/ik denk(t) dat het is. Als in Dominic-Emma, toch? && Meh. Morgen Grieks + Geschiedenis proefwerken. MOETVOLDOENDEHALEN D:
Minhyun
Character Naam: Hwang Minhyun Leeftijd: 16 years Aandoening: Snel agressieve losgeslagen puber. [SALP]
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 7:44 am
Hahaha, het is inderdaad een eeuwigheid geleden Joysel <33
Kan ook echt niet wachten om deze twee te spelen ^^
Character Naam: William Leeftijd: 22 Aandoening: Alcohol verslaafd
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 7:51 am
Ohw. Ik was nog aan het twijfelen voor een seconde maar idd Nu'Est <3 Deze site is serieus driekwart koreaans ofzo ~ Niet dat ik er probleempjes mee heb
Minhyun
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 7:54 am
Hahahaha (A) NU'EST <333
Ik zat te twijfelen tussen bandlid van SHINee of toch maar Minhyun.. Mja, Joya had JR dus keuze was snel gemaakt. *Heeft overigens een Ren-like kapsel*
Scarlett Psycholoog
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 7:56 am
Meeh. Ik moet niet meer met de animenerds van school op MSN. Eerste wat ik naar m'n hoofd krijg; 'MET ROOD HAAR LIJK JE OP USHIROMIYA ANGE' Nu zie ik mezelf als een levende pruik. Dat is depressief. Honestly, het is nog waar ook
Colin Gespreksleider
Aantal berichten : 23 Punten : 25 Leeftijd : 32 Woonplaats : My laptop
Character Naam: Colin Shea Leeftijd: 28 Aandoening: -
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 7:56 am
Kom, Pomme, een beetje optimisme :') Misschien hebben we nog een kansje. Met nadruk op -je. pogingtotnederlandsupporterzijn
OMG HET IS GEWOON 1-0 JONGENS!!
Scarlett Psycholoog
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 7:57 am
Colin schreef:
Kom, Pomme, een beetje optimisme :') Misschien hebben we nog een kansje. Met nadruk op -je. pogingtotnederlandsupporterzijn
OMG HET IS GEWOON 1-0 JONGENS!!
Dat vertelden die toeters mij ook xD *zit niet te kijken*