Aantal berichten : 18 Punten : 24 Woonplaats : Meeeh.
Character Naam: Scarlett Natasha Holmes Leeftijd: 23 Aandoening: -
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 8:01 am
Dilemma. Doorgaan is cool, maar als ze verliezen dan weet ik zeker dat ik niet nog eens uit mijn slaap word gehouden o3o Maar, als we winnen en Duitsland ook en we winnen zegmaar het EK, hebben we dat aan Duitsland te danken.
Minhyun
Aantal berichten : 22 Punten : 24 Leeftijd : 31
Character Naam: Hwang Minhyun Leeftijd: 16 years Aandoening: Snel agressieve losgeslagen puber. [SALP]
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 8:03 am
Winnen is winnen xD.
Maar uit je slaap gehouden? Helemaal geen last van, maar goed, ik slaap de laatste tijd ook als een blok omdat ik stuk ben van stage.. :}:
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 8:37 am
Scarlett schreef:
Ik verdenk Emma te zijn wie jij/ik denk(t) dat het is. Als in Dominic-Emma, toch? && Meh. Morgen Grieks + Geschiedenis proefwerken. MOETVOLDOENDEHALEN D:
Indeed, thats me ^^ Meh Nederland begint eindelijk een beetje goed...scoren en zakken meteen weer in >.< Ik geef het op, als Nederland zo doorgaat... Dan kan ik beter scheikunde gaan leren xD
Minhyun
Character Naam: Hwang Minhyun Leeftijd: 16 years Aandoening: Snel agressieve losgeslagen puber. [SALP]
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 8:43 am
Whahaha, ik raad je sowieso aan maar te gaan leren. Kan me niet voorstellen dat Nederland er nog wat van gaat bakken dit EK (WK?) _O-
Whoohoeeeeee. Toen stond mijn join sheet ^^
Luhan
Aantal berichten : 43 Punten : 51 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your closet
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 9:41 am
nou dat was het dan, kan wel huilen.. ik ga echt nooit meer voetbal kijken met mijn moeder, wordt haast bang van haar haha~ Ronaldo is wel echt sick goed.. .__.
Character Naam: Kim Jonghyun // JR Leeftijd: 17 ~ Aandoening: Narcistische persoonlijkheidsstoornis [NPS]
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 7:58 pm
Hahah. Ik heb echt nog geen idee voor wie ik zal zijn. Diegene die wint haha xd
En meh. Onweeer D: Zo geen zin om dalijk naar school te fietsen -gaat bang onder de tafel zitten-
Menogusta :c
Scarlett Psycholoog
Aantal berichten : 18 Punten : 24 Woonplaats : Meeeh.
Character Naam: Scarlett Natasha Holmes Leeftijd: 23 Aandoening: -
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 8:36 pm
Ghaa. Over een kwartier de slachting AKA Grieks. *kruipt bij Joya onder de tafel*
Luhan
Aantal berichten : 43 Punten : 51 Leeftijd : 29 Woonplaats : in your closet
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. zo jun 17, 2012 8:42 pm
aackk! Wiskunde ging bagger slecht, kan wel huilen! Ik wist bijna niks ;A; stomme wortels .__. nu maar eens aan scheikunde beginnen, heb echt geen zin na zo'n slechte start van proefwerkweek
@Judith: succes met Grieks! En de rest ook diegene die tentamens/toetsen hebben :33
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jun 18, 2012 1:47 am
Daamn een grote mental breakdown bij scheikunde se .__. Nouja, gelukkig kan ik het nog herkansen, als mijn nederlands morgen goed gaat. Dus dat wordt hard leren vandaag >.< Ook nog eens engels mondeling... Like hell xD Helleeu en heel veel succes met leren iedereen ^^
Character Naam: Kim Jonghyun // JR Leeftijd: 17 ~ Aandoening: Narcistische persoonlijkheidsstoornis [NPS]
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jun 18, 2012 3:34 am
Buh. PvB gesprek ging zo ontzettend slecht. Had het idee dat ze me niet eens serieus namen.. Dus ben gezakt maar wel over naar het volgende jaar. Baal toch wel, wil alles gewoon goed hebben >U
Ben puur gezat omdat ik de ziektes niet zelf heb meegemaakt op het bedrijf. Hoezo onzin? Volgens mij is het ook omdat ik bij een geitenbedrijf liep ipv een schapenbedrijf. Lullig..
@Quy; Awh balen is dat! D: Maar je kunt het hoor!
@Emma; jij ook heel veel succes Daling <'3 You can do it!
De rest die allemaal pw'en hebben ook enorm veel succeees!!
Minhyun
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. ma jun 18, 2012 5:52 am
Daawh HOneey.. Wat klote van je PvB.. Die van mij is over anderhalve week..
Maar wat ging er zo mis dan? Wat moest je doen/waar ging t over?
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. wo jun 20, 2012 7:47 am
Uhu, denk dat iedereen druk bezig is met de laatste schoolstuffzels o: Ik zou eigenlijk zelf ook moeten leren, maar le motivatie is verdwenen ^^'' Maarja voor eco sta ik ook nog een voldoende als ik een 1 haal xD Oh en Ryann; Felixje is echt übercute en awesome<3
Character Naam: William Leeftijd: 22 Aandoening: Alcohol verslaafd
Onderwerp: Re: Onzin Topic ~ Parte uno. wo jun 20, 2012 7:49 am
Holaa rustig aan jij
Ik zal zo awen ofzo xD Castratie O.o ? Wat wil je daar over weten? ;P
@Evan: Ik vind Felix ook cute <3 Als twee kinderen moeten jullie eigenlijk gewoon een topic XD Felix is William's zoon trouwens. O.o I know right big shocker~ Uit een van z'n one night stands.. Kijken hoe die daar mee kan omgaan ^^